Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creste competitia marcilor inregistrate pentru termenii de cautare

Tags: marci inregistrate, sua, cuvinte cheie, google

Bataliile pe cuvintele cheie devin din ce in ce mai scumpe pentru marcile inregistrate, caci cautarea inghite cei mai multi bani din reclamele online, in SUA si peste tot in lume, iar competitia pentru cuvintele cheie valoroase devine acerba. Se estimeaza ca anul acesta, numai in Statele Unite, se vor cheltui 1,4 miliarde de dolari pe publicitatea asociata cautarii de cuvinte cheie.
Companiile incearca sa fure traficul competitorilor sau macar sa creasca costurile pay-per-click ale rivalilor, licitand pe termenii brand-ului in sectorul lor de activitate.
 
Think Tankul americam L2 a efectuat un studiu intitulat "Indicele IQ-ului digital" pe care l-au aplicat companiilor de servicii financiare. Concluziile au aratat ca jumatate dintre marcile inregistrate de carduri de credite au participat la practicile de cumparare a cuvintelor cheie ale competitiei, aproape la fel de multe cate au si platit publicitate pe site. 20% au facut acelasi lucru pe Bing. Conform raportului, mai mult de doua din cinci companii de retail bancar au cumparat pe Google cuvintele cheie ale competitorilor si 12% au facut acelasi lucru pe Bing.
 
Raportul spune ca, pe principalele motoare de cautare, competitia este atat de mare, incat unii termenii ajung sa fie licitati si de cate patru companii odata.
 
Cumpararea competitiva este obisnuita si in industria turismului, conform MarkMonitor. In ceea ce priveste termenii de cautare legati de rezervarea camerelor de hotel, aproape jumatate din toti publicitarii care liciteaza pe termenii de cautare platiti sunt companii care liciteaza pe termenii cheie ai competitiei. Licitarea competitiva creste preturile cuvintelor cheie, fara ca acest lucru sa se concretizeze in rularea de reclame de catre competitie pe acei termeni.
 
Raportul MarkMonitor estimeaza ca hotelurile din intreaga lume pierd rezervari de 1,9 miliarde de dolari in fata competitorilor, tocmai din cauza acestor practici.
 
Google Adwords are o optiune prin care se poate cere restrictionarea unor cuvinte cheie de tip brand sau marca inregistrata, optiune ce e valabila si pentru Romania.
 
Cu alte cuvinte, in momentul in care vreti sa va protejati brandul sau marca inregistrata pe motoarele de cautare, puteti folosi optiunile Google Adwords astfel incat traficul adus de aceste cuvinte cheie sa va revina voua, si nu concurentilor.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0