Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa atrageti mai multi vizitatori pe site: 7 sfaturi esentiale

Tags: website, eficientizare site, truman hedding, truinteractive

Mai putin de un minut, atat sta in medie o persoana pe un website. Iar in acele cateva secunde pagina web trebuie sa fie suficient de atractiva si suficient de interesanta pentru a face vizitatorul sa isi doreasca sa ramana si apoi sa revina.
Usor de spus, dar nu la fel de usor de realizat. Truman Hedding, fondatorul serviciului de design web TruInteractive, pare insa sa fi gasit formula perfecta pentru a face site-urile atractive.

In ultimii opt ani, Truman a constatat ca in realizarea unui website intervin aceleasi greseli. Indiferent de domeniul de activitate, se remarca erori similare care ii determina pe vizitatori sa navigheze in alta parte. Drept urmare, Truman a alcatuit o lista cu 7 sfaturi de urmat pentru a realiza un site cat mai atractiv:

1. Realizati un design atragator

Prima impresie conteaza enorm. Indiferent de cat de bune sunt serviciile companei, daca site-ul nu arata bine din punct de vedere estetic, oamenii nu vor zabovi asupra lui. Neprofesionalismul este, de asemenea,  asociat cu designul necorespunzator al site-urilor. Principalul motiv pentru care exista astfel de site-uri este lipsa prioritatilor sau a resurselor.

2. Designul trebuie sa fie in tandem cu domeniul de activitate

Un design reusit este necesar, dar nu si suficient. Aspectul site-ului trebuie sa coincida cu domeniul de activitate al companiei, cu produsle si serviciile sale. De exemplu, daca site-ul este dedicat platii taxelor e nevoie de un continut structurat, modern, curat, culori puternice si imagini profesionale, iar daca acesta vizeaza activitati care pot fi efectuate de la domiciliu, site-ul poate avea pagini ample, font-uri de mari dimensiuni si elemente de clip art.

3. Structurati informatia  

Utilizatorii de internet va viziteaza site-ul pentru un anumit motiv. In plus, sunt niste rasfatati care vor sa stie imediat cine sunteti, ce aveti de oferit, de ce sunteti mai buni decat altii si cine va sunt partenerii. Ei vor sa gaseasca rapid informatia de care au nevoie, iar daca nu o gasesc, renunta cu usurinta. Drept urmare, site-ul tau trebuie sa fie structurat simplu, aerisit, usor de utilizat.

4. Evitati interstitialele

Interstitialele sunt acele pagini care acopera intreaga pagina web si apar inainte de cea dorita. Nu este indicat sa folositi astfel de reclame , intrucat enerveaza si rar dau rezultate.  De cele mai multe ori, ele afecteaza numarul de vizite pe site, indiferent de dimensiunea brandului. Asta pentru ca utilizatorii nu vor sa fie agresati cu reclame.

5. Profitati de asa-numitele harti termice

Hartile termice ii ajuta pe antreprenori sa scoata in evidenta acele zone din cadrul site-ului care pot atrage cel mai mult utilizatorii. In acest sens,Truman foloseste o forma de Heat Map capabila sa inregistreze numarul de miscari ale mouse-ului per vizitator, in format video, avand astfel acces la informatii deosebit de importante despre clientii sai si preferintele lor. In functie de aceste preferinte puteti reoganiza informatia pe website in asa fel incat sa aiba impact maxim.

6. Evitati solicitarea de inregistrare automata

Nu este indicat sa le solicitati vizitatorilor sa se inregistreze pe site-ul vostru inainte sa vada continutul; aduce a reclama agasanta. Exista alte alternative pentru a-i determina sa se inregistreze. Puteti, de exemplu, include o optiune de inregistrare in alta zona a site-ului. Singura situatie in care poti solicita direct inregistrarea este atunci cand oferiti un serviciu de negasit in alta parte.

7. Folositi FAQ (Frequently Asked Questions)

Indiferent de cat de bun este site-ul vostru, oamenii tot vor avea intrebari de pus. Asa ca includeti o sectiune cu cele mai frecvente intrebari si raspunsurile aferente. Exista trei motive pentru a face asta: 1) Cu totii avem intrebari; 2) Pagina de FAQ de pe site-ul clientilor este in topul cinci al celor mai accesate pagini; 3) Aratati ca vreti sa rezolvati toate nedumeririle clientilor.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016