Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa castigati increderea clientilor online

Tags: website, incredere, clienti, online, brand, optimizare site

Increderea in brand este un aspect deosebit de important pentru convertirea vizitatorilor in clienti. Dar cum se construieste aceasta incredere daca numele brandului nu e nici Apple, nici Coca-Cola? Cu munca, rabdare si cateva trucuri.
Cand vine vorba despre prezenta online, exista anumite lucruri care odata implementate pe site nu doar ca vor creste increderea in brand, ci vor transforma numarul de vizualizari in volum de vanzari.

1. Evidentiati site-urile care v-au mentionat compania si produsele
Daca un brand cu autoritate ori un outlet va mentionat site-ul, aveti grija sa faceti cunoscut acest lucru. Prin simpla asociere cu un nume celebru veti beneficia de o parte din renumele lui. Puteti chiar sa realizati o sectiune pe site-ul vostru cu acele pagini web care v-au mentionat numele. Este si cazul aparitiilor in mass-media.

2. Includeti fotografii ale angajatilor
Nimic nu da mai mare incredere clientilor vostri decat imagini ale conducerii si angajatilor importanti din companie. De ce? Intrucat demonstrati astfel ca ceea ce oferiti este real si de buna calitate, ca aveti voi insiva incredere in produsele si serviciile voastre si nu va este teama sa faceti fata unor eventuali clienti nemultumiti. In plus, astfel ati putea avea o relatie mult mai stransa cu clientii vostri care vor atasa unui nume si o imagine. In acest sens, sectiunea „Despre noi” prezenta pe site-ul companiei ar putea fi locul ideal pentru a posta fotografiile si cateva date adiacente.

3. Adaugati testimoniale
Actiunile cantaresc mai mult decat cuvintele, dar cuvintele clientilor multumiti cantaresc mai mult decat orice. Testimonialele au o capacitate incredibila de a construi increderea intr-un brand, mai ales pentru acei vizitatori care iau contact pentru prima data cu brandul vostru. Foarte multi clienti cauta recenzii si opinii in legatura cu anumite produse si servicii inainte de a face o achizitie. Asa ca incepeti sa adunati opinii pozitive ale clientilor vostri si postati-le pe site, intr-un loc cat mai vizibil.

4. Asigurati-va ca site-ul este sigur
Daca detineti un magazin online, securitatea clientilor pe site intra in categoria lui trebuie. Exista in acest sens anumite programe care pot scana website-ul pentru a fi siguri ca nu este afectat de disfunctionalitati. In plus, asigurati-va clientii ca datele pe care vi le impartasesc sunt in siguranta pe platforma voastra online.  

5. Adaugati butoate social media
Social media este un instrument grozav pentru a distribui informatii ori produse in mediul online, dar mai este si un instrument grozav pentru a construi incredere. Daca site-ul vostru genereaza suficient buzz in social media, adaugati pe site informatii legate de cat de multe like-uri ori share-uri a primit un produs sau altul. Acest lucru ii va indemna si pe altii sa cumpere.   

6. Afisati cat mai vizibil datele de contact
Un brand de incredere nu isi ascunde datele de contact printre alte zeci de informatii. Ba dimpotriva, le pune cat mai la vedere. Asigurati-va ca potentialii clienti gasesc cu usurinta numarul vostru de telefon, email-ul si adresa companiei. Dati dovada astfel de transparenta maxima. Cel mai indicat este sa asezati aceste date in partea de sus a paginii web, undeva in dreapta.



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0