Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Exista viata si inainte de SEO

Tags: seo, afacere, cuvinte cheie, trafic, continut

Ca multe alte tehnologii ale lumii moderne, si SEO este cu un pas inainte abilitatilor noastre de a-l folosi pentru un scop rational. Imediat ce dam la apa o afacere noua sau revitalizam una veche, suntem coplesiti de cuvinte cheie, pozitionari, media sociale, de parca ai ajunge vreodata sa te-mbogatesti, daca faci ce face exact tot restul lumii.
SEO acopera instrumente web si strategii de continut proiectate sa ajute audienta tinta sa gaseasca site-uri via motoare de cautare, cum ar fi Google, Yahoo si Bing. SEO are puterea a creste dramatic traficul pe site. Si tocmai din acest motiv, un site optimizat poate sa faca rau afacerii, in loc sa o ajute. Cum asa? Daca site-ul nu este prietenos cu utilizatorul, ci, din contra, agresiv cu acesta, daca nu este competitiv sau ii lipseste informatia necesara venirii in intampinarea intrebarilor. Chiar vreti sa atrageti traficul spre un astfel de site?
 
Pe scurt, SEO functioneaza mai bine daca este ultima, si nu prima prioritate de pe lista de verificare a site-ului web.
 
Asadar, inainte sa facem SEO, trebuie sa mai parcurgem niste etape. Acestea ne sunt sugerate de MarketingProfs.com.
 
Puneti-va intrebarea cum poate site-ul sa ajute afacerii dumneavoastra. Doar pentru ca trebuie sa aveti un site, nu inseamna ca utilitatea trebuie trecuta cu vederea.
 
Mai mult, doar pentru ca va place sa aveti un site, acesta nu va fi productiv decat daca este folosit activ. Continut proaspat, sprijin pentru clienti, colectarea feedback-ului si folosirea acestuia, toti acesti pasi necesita efort si cheltuieli. Tintele site-ului trebuie deci sa fie realiste si clare, dar si revizuite periodic. Site-ul trebuie sa vanda, sa educe, sa atraga noi clienti. 
 
In cazul multor afaceri, aceste trei sarcini sunt diferite si, uneori, se bat cap in cap.
 
A vinde iinseamna descrierea, impachetarea si stabilirea pretului pentru produse si servicii, pentru a-i fi mai usor cumparatorului sa se decida.
 
Educarea este directionata spre perioada anterioara procesului de cumparare. Continutul educational povesteste despre caracteristicile, beneficiile si conceptele unui produs nou. Poate ajuta la crestearea increderii si respectului fata de un produs sau poate sa sperie clientul.
 
Implicarea este impulsul dat vizitatorilor site-ului sa actioneze (de exemplu, sa comenteze asupra unei postari pe blog, sa compelteze un sondaj, sa se aboneze la newsletter). 
 
Afacerile mici e bine sa-si aleaga unul dintre aceste trei tinte drept tinta principala. Abia apoi continutul site-ului si SEO pot fi customizate. Daca se stabilesc doua tinte, egale ca importanta, e bine ca acestea sa fie desemnate unei portiuni separate a site-ului si abordate distinct in scopul SEO.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016