Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Identificarea cuvintelor cheie negative poate scadea preturile si creste rezultatele in campaniile Googel Adwords

Tags: cuvinte cheie, cpc, roi, gratuit, google

Cuvintele cheie negative pot sa purifice lista de cuvinte cheie si sa filtreze traficul nedorit. Acesta este un rezultat mai mult decat dezirabil in cazul campaniilor in care platiti pentru a fi gasiti prin cautare.
Excluderea anumitor cuvinte sau expresii care nu sunt relevante pentru produsul sau serviciul dumneavaostra, va ajuta sa ajungeti mai usor la grupul tinta, sa reduceti costurile pe clic (CPC) si sa cresteti valoarea ROI, scrie MarketingProfs.com.

Impletirea cuvintelor cheie pozitive cu cele negative este extrem de utila in urmatoarele situatii: buget limitat, rata scazuta de conversie, rata scumpa de conversie, asocieri negative cu numele marcii. 
 
Recomandarea este sa se initieze crearea unei liste de cuvinte cheie negative cu ajutorul resurselor disponibile, cum ar fi Keyword Tool de la Google AdWords. Unul dintre cel mai des intalnite cuvinte negative este "gratuit", deoarece este prea mult folosit.
 
Trebuie insa sa fiti atenti pentru a nu exclude prea multe cuvinte. Asta in cazul in care nu doriti sa va faceti pierduta intreaga audienta.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016