Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Primesti mai putin trafic din Google? Iata de ce s-ar putea sa nu mai conteze

Tags: marketing, google, trafic de pe google, seo, cautari organice

Daca ai o afacere si te confrunti cu o scadere a traficului venit din Google, nu te ingrijora prea tare. Exista trei schimbari pe care gigantul IT le-a facut pentru a scoate cat mai multi bani cu putinta si pentru ca are aproape monopol pe cautare si profita de asta, facandu-te sa platesti daca vrei sa fii gasit.
Schimbarea numarul 1: Google schimba regulile dramatic si des.
 
Ani la randul antreprenorii s-au bazat din greu pe Google pentru a genera vanzari sau cautari online. Au dansat cum le-a cantat Google. Au facut ce-a vrut Google. Au investit in SEO, fie financiar, fie alocand timp pentru a-si face site-ul dupa dorinta lui Google.
 
Si a mers.
 
Apoi s-a intamplat ceva.
 
Google a decis sa schimbe dramatic regulile si regulat. Brusc, ce mergea odata, n-a mai mers. Ce era odata in plan a iesit din plan. Ceea ce le-a dat antreprenorilor multe batai de cap, caci au cazut drastic in ierarhii.
 
Cei mai buni experti SEO incep sa-si dea seama cum sa lucreze in noul peisaj al motorului de cautare. Dar acesta nu este nici macar cel mai important motiv pentru care nu ai trafic de pe Google.
 
Schimbarea numarul 2: Google ti-a facut rezultatele cautarilor organice mai putin vizibile.
 
In acelasi timp, Google a schimbat modul in care rankeaza site-urile si facut ca site-urile care isi gasesc un ranking bun sa fie mai greu gasite de prospecti.
 
Cum?
 
Ingropand rezultatele cautarilor organice sub un munte crescand de reclame Google. Acum, cand cauta termeni buni de cautare, prospectii vor vedea o pagina plina de reclame de la competitie, INAINTE sa te vada pe tine. 
 
Asa ca, chiar daca SEO iti obtine locul 1 pe prima pagina a rezultatelor de cautare pe Google, poti avea mai putine vanzari si cautari, caci numarul 1 la cautari organice este acoperit de atat de multe reclame platite.
 
Schimbarea numarul 3: Google trimite mai putin trafic catre site-uri decat o facea pana acum. 
 
Google devine mai putin relevant, din ce in ce mai putin oameni folosindu-l. Se pare ca traficul pe Google a scazut cu pana la 30%, conform unui raport buzzfeed. 
 
Ceea ce era de asteptat, avand in vedere cresterea cautarii pe retelele de socializare unde oamenii se duc pentru a primi recomandari si raspunsuri. 
 
Facebook a investit masiv in Facebook graph search pe care l-a lansat in martie 2013 si pare ca acesta mananca din baza de clienti Google. Si alte retele de socializare, inclusiv Twitter si LinkedIn, au facilitati de cautare care se dezvolta continuu.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016