Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vrei un nou design pentru site? La ce sa fii atent

Tags: design site, web design, continut site, rebranding, produse, cumparatori tinta

Imi amintesc de o schimbare de ambalaj a unei cafele care se vindea in supermarketurile autohtone. Schimbarea a fost atat de mare incat toti oamenii au crezut ca respectiva cafea nu se mai vinde si, prin urmare, vanzarile au scazut dramatic.
A fost nevoie ulterior de campanii consistente de informare a cumparatorilor ca produsul e acelasi, dar ca, pe langa design, se schimbase si numele cafelei.

Asta ca sa ne reamintim si de riscurile majore pe care le implica rebrandingul. Dar cand vorbim de un site pentru care dorim sa ramana aceeasi denumire, avem de schimbat elementele care tin strict de design, dar si unele parti de continut.

Inainte de a trece insa la aceasta procedura de "redecorare" este bine sa identificam acele parti care ne aduc trafic si pe care nu trebuie sa le schimbam decat daca dorim sa le imbunatatim. Prin aceasta analiza temeinica a site-ului urmarim sa identificam si acele elemente care nu aduc trafic si care nu beneficiaza de un numar suficient de click-uri sau actiuni incat sa fie considerate eficiente pentru site.

Imagineaza-ti cum sunt cumparatorii ideali si creeaza site-ul in functie de modul de actiune al acestora. Identifica nevoile acestora. Urmareste problemele pe care le au acestia (pot fi probleme de navigare in site, probleme la cumpararea unui produs online, probleme legate de cautarea unui produs etc.) si rezolva toate aceste nereguli care tin de organizarea site-ului.

Identifica acele canale de social media in cadrul carora cumparatorii-tinta sunt activi si tine cont de acestea atunci cand ii oferi site-ului un nou design.

Profita de oportunitatile pe care le ofera un nou design si vino cu idei cat mai inspirate, fara sa uiti insa de aspectele amintite mai sus.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0