Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 trucuri in social media care iti pot salva afacerea

Tags: social media, noutati social media, trucuri social media, trucuri vanzari, vanzari de succes, succes in vanzari

Social media pune la dispozitia proprietarilor de afaceri numeroase metode gratuite de promovare care le pot aduce rapid beneficii. Dezvoltarea rapida a marilor platformelor, precum Twitter, Facebook si LinkedIn ti-ar putea aduce avantaje doar daca esti la curent cu toate trucurile si noutatile care apar zi de zi in online, dar mai ales cu cele referitoare la industria din care faci parte.
Va prezentam cinci trucuri social media care te vor ajuta sa salvezi mult timp pretios, sa obtii o expunere mai mare, sa cresti numarul celor care te urmaresc, sa ai o rata de conversie, dar si un engagement mai bun:

1. Afla primul unde "arde"

Incearca sa fii intotdeauna la curent cu ceea ce se intampla pe nisa ta, in industria in care ti-ai lansat afacerea, si sa fii primul care transmite noutatile clientilor. Vei oferi astfel audientei tale motive bune sa iti citeasca postarile si sa iti urmareasca toate canalele social media, pentru ca ii vei obisnui cu un continut de calitate, relevant pentru activitatea lor.

2. Social media aduce un nou limbaj

Adapteaza-te dupa preferintele clientilor si scrie mesajele exact asa cum le place lor sa le citeasca. Cei mai multi dintre utilizatorii de internet prefera imaginile, clipurile video si infograficele, in detrimentul textelor lungi si plictisitoare, asadar, imbraca informatia pe care vrei sa o transmiti in hainele in care isi doresc clientii sa le poarte!

3. Pune accentul pe clienti

Pentru o buna campanie social media ai nevoie de un numar mare de utilizatori care sa iti urmareasca activitatea online, de abonati la newsletter-ul tau, dar cel mai mult de prieteni care sa se implice, pe principiul "sharing is caring". Asadar, nu face totul sa fie despre tine, ci fa astfel incat sa fie despre clientii tai, despre cum ii ajuti si le furnizezi exact ceea ce au nevoie sa primeasca, in momentul in care au nevoie de ceva de la tine. Incearca sa fii exact tipul de om potrivit, la momentul potrivit. Daca ajungi al doilea la ei, inseamna ca ai ratat momentul, chiar daca esti chiar ceea ce au nevoie!

4. Economiseste timp

Esti genul de persoana "one man show"? Ei bine, concentreaza-te si lasa smecheriile de super star! Nici tu nu ai timp de pierdut, nici clientii tai! Asa ca incearca sa spui cat mai multe in cuvinte cat mai putine!

5. Iubeste schimbarea

Lumea virtuala se invarte rapid, iar daca nu te adaptezi repede la schimbari, trenduri si noutati, vei fi constant cu un pas in urma, iar asta se traduce prin vanzari slabe, clienti putini, colaboratori nemultumiti. Incearca sa fii tot timpul la curent cu ceea ce se intampla in jurul atat, atat pe nisa ta lucru, cat si in lumea virtuala, pentru ca este cea mai simpla, rapida si ieftina cale de a ajunge la clientii tai!

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016