Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Apple, un cult la Hollywood

Tags: apple, hollywood, misiune imposibila, imac, ipad, iphone

Produsele Apple au aparut in peste 40% din filmele de top ale anului trecut, ceea ce reprezinta un mare avantaj intr-o perioada in care publicitatea traditionala nu mai este ce-a fost odata. Apple si-a dedicat decade intregi ale istoriei sale pentru a castiga inima Hollywood-ului si, spre deosebire de ale multe companii, sustine ca nu a platit ca produsele sale sa apara pe micul sau pe marele ecran, scrie businessweek.com.
Intr-unul dintre cele mai discutate, dar si iubite seriale ale ultimilor ani, Gossip Girl, toti acei adolescenti glamorosi sunt vazuti tinand in mana cel mai cunoscut telefon inteligent al utlimilor cinci ani: iPhone de la Apple. 
 
Gadgeturile companiei au fost aduse in discutie sau aratate la televiziunea americana de 891 de ori, in 2011, in crestere fata de 613 ori, in 2009, conform unei cercetari efectuate de Nielsen. In acelasi an, dispozitivele Apple au aparut in peste 40 de procente dintre filmele cu foarte bune rezultate in box-office. Gradul de penetrare este aproape dublu decat in cazul altor branduri tari la Hollywood, cum ar fi Dell, Chevrolet si Ford.

Aceasta dominatie creste odata cu importanta plasarii de produse. Din ce in ce mai putina lume urmareste reclamele TV. Din ce in ce mai multe decizii de cumparare se bazeaza pe conversatiile de pe Facebook si de pe alte canale de social media, pe langa cinema si televiziune. Iar reclamele traditionale Apple incep sa aiba un impact mai redus, conform ultimelor masuratori.

Asa ca infiltrarea in produsele Hollywood face diferenta. In 1996 laptopul PowerMac a aparut in primul film din seria Misiune imposibila. Atunci, Apple a fost de acord sa promoveze filmul in reclamele sale. Spoturile rezultate au fost extracte din film, cu cateva interventii ale logoului Apple, ceea ce inseamna ca au economisit vreo 500.000 de dolari, conform Jon Holtzman, director de marketing al companiei in anii ’90.

In ultimul film al seriei Misiune imposibila, prousele Apple, ca iPhone, iPad, iMac, apar in nu mai putin de opt minute, a caror valoare este estimata la 23 de milioane de dolari. Si BMW are masini in film, dar producatorul de masini a investit milioane in masini construite special pentru blockbuster si trimise in Dubai sau in alte locuri unde au mai fost organizate filmari. A facut reclama filmului in propriile campanii de promovare si a organizat proiectii la dealerii sai oficiali.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016