Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Calitatile unui logo eficient

Tags: logo eficient, creare logo, branding, sigla

Cum ar trebui sa fie un logo pentru a avea cat mai mult succes? Logo-urile au scopul de a identifica o anumita companie sau produsele acesteia prin utilizarea de imagini sau simboluri, astfel incat, atunci cand o persoana vede un anumit logo, sa poata face imediat legatura intre acesta si brandul pe care il reprezinta.
Iata ce calitati ar trebui sa aibe un logo eficient:
 
1. Simplitate.
Nu incercati sa complicati lucrurile fara rost. Un logo ar trebui sa fie simplu – astfel incat clientii sa il recunoasca imediat. Un logo complicat nu va avea efectul dorit, deoarece va fi greu de reprodus si nu va fi retinut cu usurinta de audienta tinta.
 
2. Distinctie.
Logo-ul ar trebui sa iti reprezinte brandul si sa il deosebeasca de competitie. Daca nu ai un logo personalizat, clientii iti pot confunda cu usurinta brandul si pot ajunge sa apeleze la o companie concurenta, in loc sa aleaga produsele sau serviciile tale.
 
3. Versatilitate.
Logo-ul ar trebui sa fie destinat mai multor utilizari, nu sa fie creat pentru un singur mediu. Un logo eficient arata la fel de bine indiferent de marime sau de modul de utilizare. Acesta trebuie sa aiba acelasi efect atat in mediul online, cat si in printuri, panouri publicitare si materiale video.
 
4. Potrivire.
Ia in considerare tendintele din industria in care activezi, insa nu trebuie ca logo-ul sa exprime in mod vadit aceste tendinte. Un logo eficient trebuie sa se potriveasca domeniului de activitate, insa nu trebuie sa fie chiar asa de evident. Trebuie sa te intrebi in primul rand daca logo-ul respectiv comunica tonul si stilul potrivit.
 
5. Targetare.
Creeaza logo-ul pentru audienta tinta si nu uita de dorintele si nevoile clientilor. Intelegerea audientei tinta reprezinta cheia succesului. Indiferent de industrie, logo-ul trebuie sa poata face legatura dintre brand si audienta tinta si sa exprime ceva cu totul special acelui grup de oameni.
 
6. Caracter memorabil.
Logo-ul trebuie sa lase o impresie puternica, sa nu poata fi uitat cu usurinta. Un logo este memorabil atunci cand o persoana il vede o singura data si apoi il poate descrie cu usurinta altcuiva. Acest caracter memorabil este greu de obtinut, insa este esential.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016