Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce inseamna un social brand?

Tags: social brand, marca inregistrata, consumatori, oameni, brand, marca

Un social brand este o marca inregistrata care se implica in relatia cu consumatorii, care-si aloca timp pentru a asculta si a raspunde adecvat nevoilor acestora. Intentia unui social brand este de a initia dialogul, de a mentine conversatia, de a face schimb de pareri si valori. Este vorba despre interactiunea sociala cu clientii.
1. Un social brand nu trimite simple mesaje, creeaza valoare in cadrul propriei comunitati.
 
2. Un social brand este incantat sa dea controlul la schimbul unei mai mari interactiuni cu oamenii.
 
3. Un social brand manevreaza ideea de marca inregistrata intr-un context mult mai uman. Are mai putina legatura cu liniile directoare ale marcii si mai mult cu spiritul marcii, inlocuind adeseori formalitatea vocii in favoarea exprimarii caracterului, valorilor, scopului si cauzei brand-ului.
 
4. Tipurile de continut pe care un social brand il furnizeaza poate fi descris ca fiind informativ, util, distractiv, stimulativ. Brand-urile sunt inca totemuri despre care credem ca ne reflecta personalitatea.
 
5. Timpul de reactie, de raspuns este un indicator critic al validarii pe retelele de socializare. Un social brand este agil si reactioneaza instant la nevoile oamenilor, delectandu-se cu oportunitatile, pe masura ce acestea apar.
 
6. Sa fii bun in social media nu inseamna sa postezi mult, ci doar in functie de nevoiel comunitati.
 
7. Atat sentimentele pozitive, cat si cele negative sunt recunoscute de un social brand.
 
8. Un social brand creeaza, dezvolta si incurajeaza comportamente care reflecta comportamentele individuale sau la nivelul intregii comunitati. Satisface si depaseste asteptari, distrand, in acelasi timp.
 
9. Un brand social este veridic, irezistibil, autentic si transparent.
 
10. Un social brand isi simplifica obiectivele si se asigura ca orice actiune se indreapta inspre ele. Pentru a fi un social brand, trebuie sa fii un brand valid, un angajator bun, sa faci produse de calitate, sa oferi servicii superioare de lucru cu clientii si sa ai o coloana vertebrala care sa corespunda scopului pe care-l reprezinti.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0