Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum convingi clientii sa iti cumpere produsele online

Tags: oferte pe perioada limitata, livrare gratuita, cumparaturi online, politica de confidentialitate

Multi oameni sunt reticenti cand vine vorba sa cumpere produse online, deoarece multi se tem sa nu fie pacaliti. Iata cateva metode eficiente prin care puteti determina clientii sa va cumpere produsele pe internet, fara a se simti furati sau inselati in vreun fel:
1. Oferiti informatii detaliate privind modul de utilizare a datelor cardurilor bancare – Puneti-va in locul cumparatorului. Ati avea incredere sa va incredintati datele personale unui website oarecare? Trebuie sa le aratati cumparatorilor ca sunteti un comerciant de incredere. Iata cum:

 - procurati un certificat SSL – acesta dovedeste faptul ca sunteti cu adevarat cine pretindeti ca sunteti si va ajuta sa securizati informatiile dintre clienti si servere.

- postati pe site un afis care sa le comunice clientilor ca tranzactia se va efectua in conditii de deplina sigurnta. Acest lucru le confera potentialilor clienti mai multa incredere in compania dvs.
 
2. Stabiliti o politica de confidentialitate clara – Politica de confidentialitate este indispensabila oricarui magazine online. Aceasta le va oferi clientilor mai multa siguranta, deoarece acestia vor sti ca informatiile personale precum numele, adresa, si numarul de telefon, nu vor fi facute publice unor companii terte. De asemenea, politica de confidentialitate va permite sa va feriti de necazuri in cazul in care apar probleme de ordin juridic.
 
3. Oferiti livrare gratuita pentru produsele achizionate – Transportul gratuit are un efect psihologic puternic asupra cumparatorilor. Atunci cand fac cumparaturi online, acestia calculeaza de multe ori gresit taxele de transport, astfel ca se pot speria de suma totala datorata si sa renunte sa mai cumpere produsul respectiv.
 
4. Oferiti-le sansa de a incerca produsul sau serviciul inainte de a il achizitiona si stabiliti o politica de returnare a produselor – Politica de returnare a produselor este esentiala, deoarece aceasta va poate diferentia clar de competitori. De asemenea, aceasta va va da un aer mai profesionist in fata clientilor.
 
5. Precizati ca oferta este disponibila pe o perioada limitata – Cumparatorii au tendinta de a se grabi sa cumpere produsul atunci cand vad ca preturile reduse sunt disponibile doar pentru o perioada limitata. Acest tip de oferte au un efect psihologic puternic asupra consumatorilor deoarece acestia se tem ca daca nu actioneaza intr-un timp cat mai scurt, vor pierde oportunitatea de a cumpara produsul respectiv. Puteti crea aceasta impresie prin afisarea unui cronometru cu timpul ramas pana la terminarea ofertei, avand grija sa evidentiati cuvintele referitoare la oferta pe perioada limitata. Nu uitati insa sa va tineti de cuvant, asadar oferta trebuie incheiata in ziua indicata.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016