Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Dar... nu ne permitem sa facem branding

Tags: marketing, branding, despre branding, povestea brandului, solutii ieftine de branding

De fapt, nu-ti permiti sa nu faci branding. Desigur, branding-ul poate fi extrem de scump daca vorbim despre o campanie televizata sau de una tiparita la nivel national. Dar nu trebuie neaparat sa scoti multi bani din buzunar. Uita-te la urmatoarele actiunii ieftine pe care el poti face chiar de azi pentru a-ti ajuta mica afacere sa-si construiasca brandul.
1. Incepe prin a clarifica ce reprezinta brandul tau. Care este acel unic lucru care vrei sa le vina clientilor in minte cand se gandesc la compania ta?
 
- viteza – livrare in aceeasi zi, cel mai scurt timp de creare a unei solutii customizate?
- Calitate inalta – mai ales daca ai competitori cu produse de calitate slaba?
- Orice altceva?
 
Gandeste-te bine. Daca tu si echipa ta nu sunteti siguri care este acest unic lucru care va diferentiaza compania, nici clientii nu o vor face. Programeaza o intalnire strategica cu echipa sau aplica un sondaj in randul clientilot.
 
Limiteaza-te la un lucru sau doua pentru care vrei ca brandul tau sa fie cunoscut.
 
2. Fa un audit al materialelor tale de marketing. Uita-te pe site, pe pagina de Facebook, pe brosuri, pe reclame, pe fiecare material de marketing pe care-l ai. Exista acolo cuvinte care redau clar acel lucru pentru care vrei sa fii cunoscut?
 
Sau materialele tale trimit mesaje amestecate, brosurile accentuand costul redus, iar site-ul calitatea neegalata? Poate ca tu le atingi pe amandoua, dar atunci combina-le peste tot.
 
Este cumva numele companiei abreviat in materiale si clientii nu mai inteleg nimic? Doar pentru ca tu ti-ai poreclit compania intr-un anume fel si, inetrn, folositi acea prescurtare, nu inseamna ca oricine altcineva stie la ce te referi.
 
3. Demonstreaza cu povesti. Povestile fac ca un brand sa ramana in memorie. Nu este suficient sa spui ca oferi calitate. Arat-o! Scrie studii de caza despre cum ai ajutat tu un client cu solutii de inalta calitate. Sau aduna etstimoniale ale clientilor multumiti de un anumit produs. Scrie povestea companiei in sectiunea DESPRE a site-ului si repeta povestea in comunicate de presa, interviuri si alte forme de comunicare.creeaza un video despre povestea ta.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016