Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De pus in raft: Cele mai bune carti de marketing TOP 5

Tags: carti de marketing, top 5 carti marketing, buyology, marketingul permisiune, seth godin, pozitionarea, al ries, jack trout

Recomandarile din acest top sunt culese, la randul lor, din alte topuri ceva mai cuprinzatoare fiindca e greu sa fii obiectiv si e si mai greu sa alegi doar cinci carti. Toate acopera insa o zona destul de mare atunci cand vine vorba de marketing, asa ca s-ar putea sa fie pe gustul vostru daca vreti sa va umpleti un raft in 2014 cu carti de marketing.

5. Pozitionarea. Lupta pentru un loc in mintea ta – Al Ries si Jack Trout

La fel de valabile ca si acum 20 de ani, regulile prezentate de Al Ries si Jack Trout ne ajuta sa ne dam seama unde sa ne pozitionam produsele pe piata si in marea de dorinte a oamenilor. Tinand cont si de competitori, cartea cuprinde si studii de caz. Si chiar daca unele dintre acestea contin date care astazi nu mai sunt de actualitate, regulile generale sunt aceleasi, iar cartea merita sa se afle in acest top.


4. Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam  - Martin Lindstrom

Folosindu-se de neurostiinta in domeniul marketingului, autorul explica in ce mod ceea ce facem si gandim e influentat de forte de care suntem prea putin constienti. Mai mult, Lindstrom demonstreaza cum aceste impulsuri pot fi masurate in mod stiintific si folosite ulterior pentru a perfectiona campaniile de marketing.


3. Marketingul bazat pe permisiune – Seth Godin

De-a lungul timpului, profesionistii din marketing au continuat sa aplice strategii care aveau la baza un fel de brand servit cu forta consumatorilor. Acest concept a fost demontat de Seth Godin care a aratat ca astazi oamenii au atat de multe optiuni la dispozitie incat vor retine numai ceea ce vor sa auda: "Marketerii vor sa faca in asa fel incat mesajul lor sa ajunga la tine. Problema e insa asta: chiar vrei si mai multe mesaje de promovare?".


2. Guerilla Marketing - Jay Conrad Levinson

Jay Conrad Levinson a reusit sa demitizeze, daca vreti, rolul marketingului pentru companiile mari si sa ofere sansa companiilor mici de a se dezvolta prin aceste strategii. Cartea explica de ce nu mai e nevoie de cheltuieli uriase de marketing pentru a fi vizibil pe piata atata vreme cat stii sa fii creativ.


1. Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate -  Chris Anderson

Viitorul pare sa apartina produselor de nisa, daca ne luam dupa ceea ce spune Chris Anderson atunci explica obiceiurile de achizitie din mediul online: "Pe masura ce cererea se orienteaza catre nise, se imbunatateste modul in care acestea pot fi oferite si se creeaza astfel o spirala care va transforma intreaga industrie si toata cultura in urmatorii ani".
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016