Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Despre reclame si atingerea publicului tinta

Tags: reclame, public tinta, produse, publicitate

Thomas Smith, un om de afaceri londonez ce a trait in secolul 19, a oferit urmatoarele sfaturi publicitarilor in anul 1885. Interesant este faptul ca acestea sunt inca aplicabile si astazi.
1. Prima data cand oamenii se uita la reclama ta, nici macar nu o vad.
 
2. A doua oara, nici nu o observa.
 
3. A treia oara, sunt constienti de existenta ei.
 
4. A patra oara, au impresia ca au mai vazut-o undeva inainte.
 
5. A cincea oara, in sfarsit citesc textul reclamei.
 
6. A sasea oara, stramba din nas cand o citesc.
 
7. A saptea oara, reclama incepe sa ii enerveze.
 
8. A opta oara, incep sa se gandeasca: “Iar am dat de reclama asta afurisita!”
 
9. A noua oara, incep sa se intrebe daca nu cumva le scapa ceva.
 
10. A zecea oara, isi intreaba prietenii si vecinii daca au vazut reclama.
 
11. A unsprezecea oara, se intreaba cum reuseste compania sa isi permita toate acele reclame.
 
12. A douasprezecea oara, incep sa creada ca produsul caruia i se face reclama trebuie sa fie unul bun.
 
13. A treisprezecea oara, incep sa simta ca produsul are valoare.
 
14. A paisprezecea oara, isi aduc aminte ca isi doreau de mult un astfel de produs.
 
15. A cincisprezecea oara, incep sa tanjeasca dupa produsul respectiv deoarece nu si-l permit.
 
16. A saisprezecea oara, accepta faptul ca vor cumpara produsul intr-un viitor apropiat.
 
17. A saptesprezecea oara, isi noteaza faptul ca ar trebui sa cumpere produsul.
 
18. A optsprezecea oara, isi blesteama saracia pentru ca nu isi pot permite sa isi cumpere produsul.
 
19. A nouasprezecea oara, isi numara banii cu mare atentie.
 
20. A douazecea oara cand consumatorul potential vede reclama, cumpara produsul.
 
Cu alte cuvinte, daca vi se pare ca reclamele nu dau rezultate dupa cateva luni de la rulare, nu intrati in panica. Exista un proces care pana la urma va da roade!
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 20-Feb-2012 08:59:02
Pentru cei ce lucreaza in publicitate am un singur cuvint : RUSINE !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016