Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dezvolta imaginea afacerii tale in 5 pasi simpli

Tags: dezvoltare brand, promovare afacere, canale promovare, imaginea afacerii

Gandeste-te ca poti asocia imaginea afacerii tale cu cea pe care incerci sa o ai atunci cand mergi la un interviu. In mod evident, iti vei dori sa iti convingi potentialul angajator ca tu esti persoana de care are nevoie. In acelasi mod, imaginea unui produs pe care incerci sa il vinzi trebuie sa il convinga pe client ca a dat tocmai peste ce cauta atunci cand nici macar nu se gandea ca are nevoie de asa ceva.


1. Sunt multe situatii in care haina il face pe om. Modul in care arata angajatii tai reflecta imaginea afacerii tale, iar acestia trebuie sa se potriveasca intregului. Evita sa ai angajati care nu corespund imaginii pe care incerci sa o vinzi pentru ca asta ii va incurca pe clienti. 
 
2. Sa stie stanga ce face dreapta. Stiu ca proverbul era exact pe dos, insa in acest caz trebuie sa iti cunosti brandul din toate punctele de vedere. Iar angajatii tai vor trebui sa il cunoasca la fel de bine asa ca nu le ascunde acestora lucruri care i-ar putea ajuta sa inteleaga mai bine care sunt valorile brandului pe care trebuie sa il reprezinte. Daca unii dintre competitorii tai lucreaza numai in online, dezvolta planuri prin care acestia sa nu iti poata fura clientii.
 
3. Pasiunea si convingerea pentru ceea ce faci valoreaza cat o mie de sfaturi specializate. Atat tu, cat si echipa, trebuie sa traiti prin acest brand si sa fiti una cu afacerea. In momentul in care veti fi cu adevarat dedicati afacerii, veti reusi. Nu uita ca cei care lucreaza pentru tine pot aduce si daune afacerii asa ca trateaza-ti angajatii cu respect si comunica in mod constant cu acestia.
 
4. Paza buna trece primejdia rea. E bine sa ai intotdeauna un plan de gestionare a unei crize pentru ca intotdeauna pot aparea situatii neprevazute. Astfel, este bine sa fii pregatit. Mai mult decat atat, cand simti ca ceva ar putea sa nu functioneze cum trebuie, asculta-ti instinctul si ia toate masurile de siguranta. Punctele slabe sunt acolo pentru a fi transformate in puncte forte, iar amenintarile sunt doar oportunitati deghizate.
 
5. Incearca totul. Tinteste cat mai sus si ai incredere ca vei reusi. Nu-ti pune singur piedici gandindu-te ca nu ai ce cauta pe aceeasi treapta cu afaceri foarte mari. Promoveaza-ti afacerea prin toate canalele disponibile si fa-ti simtita prezenta. Clientii vor veni in cele din urma la tine.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0