Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nou de la Facebook: optimizarea audientei pentru pagini

Tags: facebook, optimizare audienta, instrument optimizare, administratori pagina

Noi optiuni sunt oferite la intervale scurte de timp de Facebook. De data aceasta, vestea buna se adreseaza celor care au pagini si care investesc timp si bani in aceasta directie. Noul instrument oferit de Facebook e destinat optimizarii traficului organic, iar anuntul a fost recent facut de companie.
 
Sub denumirea de „Audience Optimization” (optimizarea audientei), noua optiune ii va ajuta pe cei care au pagini (publisheri) sa ajunga mai usor la oamenii vizati si sa aiba o rata de engagement mai mare cu segmentele de utilizatori targetate.
 
In concret, noua optiune ofera acestora sansa de a imbunatati relevanta unei postari prin faptul ca pot vedea care sunt cei care au cele mai multe sanse sa raspunda la postarea respectiva sau sa fie interesati de ea. 
 
O astfel de facilitate creste astfel atat audienta per postare, cat si ratingul intregii pagini. 
Optimizarea audientei vine cu urmatoarele trei caracteristici:
 
- Audienta favorita – permite publisher-ilor sa adauge etichete de interes care sa ajute Facebook sa se conecteze cu subiecte similare. Astfel, scad sansele ca postarea respectiva sa aiba o vizibilitate scazuta in fluxul de stiri al celor targetati cu ajutorul etichetelor.
 
- Restrictii audienta – permite publisher-ilor sa opteze pentru restrangerea vizibilitatii unor postari via Facebook mentionand ce audiente/segmente de utilizatori nu vor considera postul ca fiind unul relevant, tinand cont de zona, limba, varsta sau sex. 
 
- Rapoarte privind audienta – ofera administratorilor de pagina sansa de a verifica indicatori privind succesul continutului, inclusiv in functie de fiecare postare in parte (aceasta optiune se adauga astfel celei care ofera deja informatii generale despre pagina, trafic, click-uri etc.)
 
Cantitatea de informatii creste si acelasi lucru se intampla si cu diversitatea acestora. Optiunea, spune compania in anuntul facut oficial pe pagina destinata transmiterii noutatilor de acest fel, vine ca urmare a unui feedback colectat direct de la cei care administreaza pagini si care aveau nevoie de noi instrumente de optimizare pentru postari.
 
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0