Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noua strategie Facebook pentru o tara in care reteaua e cenzurata

Tags: facebook, strategie facebook, publicitate facebook

Facebook pregateste deschiderea unui birou de vanzari in China pentru a lucra cu firmele de publicitate locale, potrivit unor surse apropiate situatiei, reteaua de socializare urmand sa aiba pentru prima data angajati in China, unde serviciile sale sunt inca cenzurate.
Compania americana ar putea deschide un birou in China in mai putin de un an pentru a deservi clientii tot mai numerosi din aceasta tara, a spus una dintre sursele Bloomberg. Facebook negociaza inchirierea unor spatii in cladirea Fortune Financial Center din Beijing, a afirmat o alta sursa.

Operatorul retelei de socializare nu a decis inca daca sa angajeze la noul birou contractori sau personal cu norma intreaga, caz in care ar trebui sa obtina o licenta de operare din partea statului chinez.

Deschiderea unui birou in China ar marca un pas semnificativ, acesta fiind una dintre cele mai mari piete inca neaccesate de Facebook.

Reteaua sociala a fost interzisa de guvernul chinez in 2009, dar compania a folosit un birou din Hong Kong, in afara Chinei continentale, pentru a construi discret o afacere care vinde publicitate la nivel international companiilor din China.

Statul chinez a abordat de-a lungul timpului o pozitie dura fata de companiile americane din domeniul internetului. eBay si Yahoo nu au reusit sa se dezvolte pe aceasta piata, una dintre cele mai mari din lume.

In 2010, Google a anuntat ca nu se va conforma cenzurii impuse de guvernul de la Bejing si a inchis pagina de cautari online pe care o avea in China. Serviciul Twitter este, de asemenea, blocat, in timp ce LinkedIn a anuntat ca vrea sa-si extinda site-ul in limba chineza si se va conforma restrictiilor impuse de autoritati.

Absenta companiilor americane a permis un boom al unor servicii chineze, printre care platforma Weibo a Sina Corp, care functioneaza precum Twitter, si aplicatia WeChat, a Tencent, care ar putea concura cu WhatsApp.

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0