Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NU, nu vreau sa ma imprietenesc cu untul din frigider: Relatia cu brand-urile in era social media

Tags: brand, social media, relationare, conectivitate

In timp ce brand-urile incearca din greu sa sparga codul social emdia, majoritatea par sa inteleaga si faptul ca este mai usor sa dai Like pe pagina de Facebook a unui brand, decat sa te imprietenesti altfel cu ea.
Impactul social media, scrie Soft Company, scutura zdravan modul in care brand-urile isi regandesc experienta si asteptarile consumatorilor.
 
Michael Wesch, autor al unei carti intitulate "Masina ne schimba: YouTube si politica autenticitatii", este de parere ca media ne definesc in acelasi timp in care noi incercam sa le definim. In plus, ne-am schimbat traictoria dinspre media inspre relatii mediate, iar conexiunile obisnuiau sa fie o constrangere, in timp ce acum avem relatii neconstranse.
 
Aceste afirmatii ne pot ajuta sa intelegem cum sa construim un brand prin social media si experiente digitale. Va mai oferim un set de principii care sa va ajute sa depasiti tacticile mediilor traditionale, atragand mutari "sociale".
 
Puteti sa creionati rezultatul, nu si sa dati o retea pentru el. Lasati rezultatele predictibile in urma. Experientele de succes pe retelele de socializare au un singur element in comun: renunta la ideea de control. Aduceti-va clientii mai aproape de actiune si lasati-i sa preia conducerea. Nu ezitati sa folositi recompense pentru a le obtine punctul de vedere.
 
De la comunicare la conectivitate. Marca voastra trebuie sa renunte la ideea ca este o autoritate in domeniu (chiar daca este) si sa-l preia pe cel de facilitator. Rolul ei nu mai este acela de a emite informatii, ci de a conecta. Intelegerea gradului de conectivitate implica mai mult decar deschidere pe plan digital si identificarea influentei. Este esential sa se examineze si contextele dinamicii comportamentale. Social media este o o sursa inepuizabila de idei, permitand explorarea nelimitata a alterego-urilor digitale si a comportamentelor acestora. Marca voastra poate sa implice si sa initieze fluxul conectivitatii prin intermediul contextelor comportamentale cu care se poate asocia.
 
Creati experiente mediate. Incercati sa intelegeti potentialul impact al interactiunilor diferitelor media asupra motivatiilor consumatorului si aplicati concluziile in creionarea strategiei propriei marci. YouTube, de exemplu, nu trebuie considerat doar un furnizor de trafic. Studiati calitatea implicarii pe care filmele pe care le postati o genereaza. In timp ce va planificati experienta oferita, nu va limitati. Definiti mediul, in aceeasi masura in care el va defineste pe voi. Creati experiente care atrag, dar care nu sunt supuse constrangerilor. 
 
Convertiti experientele anterioare. Constientizati modul in care v-a transformat social media. Extindeti aceste concluzii si in cazule forturilor de a intelege comportamente, motive de implicare, audiente si alte masuri privind conectivitatea brandu-ului. Masurati impactul dincolo de raspuns si analizati datele din toate sursele, pentru a intelege comportamentul consumatorilor on functie de sisteme de masurare business, atat offline, cat si online.

 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016