Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovare afacere: Stilul personal primeaza, chiar si pe Google+

Tags: google+, promovare brand, promovare afacere, afacere social media, seminarii video

Am putea sa credem ca social media are menirea negativa de a omogeniza afacerile simplificand caile de promovare la un simplu "share". Factorul care face insa diferentierea salvatoare consta in ceea ce spunem pentru ca, mai departe, sa-i convingem pe ceilalti sa dea click pe miraculosul buton. Vom vedea, asadar, cat de mult conteaza si, in acelasi timp, de ce conteaza ce transmitem pe retelele de socializare atunci cand promovam o afacere.

Pentru ca de ceva vreme si Google+ ofera posibilitatea crearii unei pagini de promovare a afacerilor ("brand page"), trebuie sa tinem pasul cu strategiile in noua retea si sa vedem cum ne putem dezvolta intr-un mediu in care numarul afacerilor pare sa fie infinit.

Am mai povestit despre vocea unica in retelele de social media. A copia pe Internet inseamna sa iti elimini singur sansele de reusita. Notiunea de "Big Brother", prin extrapolare, poate fi aplicata in cazul oricarui utilizator.

Un brand, o reclama sau un produs copiat sunt imediat identificate de catre internautii abili care, de multe ori, s-au documentat mult mai bine decat cei care decid sa plagieze.

Gaseste, mai intai, acea voce puternica si unica prin care sa iti imprimi imaginea in memoria vizitatorilor. Fie ca e un personaj, un logo reusit sau o sintagma inteligenta, conceptul afacerii tale trebuie sa razbata dincolo de toate aceste conditii de baza ale promovarii.

Noutatile pe care le transmiti ar trebui sa fie, la randul lor, cat se poate de atragatoare. Adauga, ori de cate ori poti, o imagine sau un clip video si tine-ti audienta in priza.

Profita de optiunea "Hold Hangouts" si organizeaza seminarii video sau diferite sedinte prin care sa te apropii si mai mult de cei interesati de serviciile sau produsele promovate.

Cercurile de prieteni pot fi folosite, in mod interesant si foarte util, pentru targetarea publicului si a potentialilor clienti. Daca ii imparti pe acestia in functie de locatie, interese sau alte categorii relevante, vei reusi sa adresezi mesaje targetate si rata de succes va fi una mult mai mare.

Un mic pont: ofera-le acestora informatii care sa para pretioase, adunate din culise, daca vreti. Este esential ca noii fani ai afacerii tale sa aiba impresia ca li se ofera informatii esentiale tocmai pentru ca fac parte din grupul respectiv.

Dupa toate aceste sfaturi, cred ca este timpul sa continui si eu aplicarea lor pentru ca, asa cum stim deja, in online trebuie sa depunem eforturi sustinute ca sa nu muncim de zece ori mai mult dupa o pauza de o singura zi.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Ana C. 16-Ian-2012 16:11:47
Extrem de util articolul. Mi-a placut foarte mult ca se refera la Google plus, tocmai am trecut pe aceasta retea.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016