Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi utile pentru personalizarea cartilor de vizita

Tags: carti de vizita, design, iesi in evidenta, clienti, brand, carte de vizita personalizata

Doriti sa oferiti clientilor potentiali carti de vizita impresionante, care sa le ramana adanc intiparite in minte? Cartile de vizita ne ajuta sa facem o impresie buna, sa spunem cine suntem, ce putem oferi si prin ce ne deosebim de ceilalti. Daca va doriti sa iesiti in evidenta, alegeti sa va personalizati cartile de vizita. Iata cateva sfaturi utile.
1. Includeti link-urile catre retelele de socializare
Avand in vedere ca tot mai multe companii folosesc retelele de socializare pentru a spune povestea brandului si pentru a interactiona in mod inedit cu consumatorii, este de la sine inteles ca ar trebui sa includeti link-uri catre aceste profiluri si pe cartea de vizita. Aratati-le clientilor adevarata fata a brandului, indreptandu-i catre canalele social media cel mai des utilizate.
 
2. Scurtati lista datelor de contact
Cu toate ca sunteti tentati sa oferiti cat mai multe date de contact (adresa postala, email, numar de mobil si fax, Twitter, Facebook, LinkedIn, website, etc.) nu este indicat sa incarcati in mod inutil cartea de vizita. Intrebati-va mai intai unde este cel mai probabil sa va caute clientii potentiali? De multe ori, veti descoperi ca nu mai este necesar sa includeti anumite detalii precum adresa postala.
 
3. Optati pentru elemente vizuale
In loc sa folositi un simplu logo plictisitor, incercati sa adaugati imagini sau elemente grafice care sa faciliteze conversatia si interactiunea cu clientii. Spre exemplu, siteul Moo.com permite utilizatorilor sa aleaga o imagine diferita pentru fiecare carte de vizita in parte. Cartea de vizita poate fi folosita astfel pentru a le arata clientilor produsele si serviciile oferite de companie.
 
4. Inspirati curiozitate
Un exemplu de mesaj care inspira curiozitate: „Contactati-ma la adresa de email.... sau la numarul de telefon... pentru a discuta afaceri, sau daca aveti nevoie de o recomandare de restaurant data viitoare cand va aflati in Budapesta.”
 
5. Includeti un call to action
Pentru mai mult efect, puteti tipari cateva carti de vizita personalizate pe care sa le distribuiti la diverse campanii sau evenimente. La o petrecere, de exemplu, puteti imparti carti de vizita care sa invite clientii sa vada fotografiile de la respectivul eveniment prin accesarea unui site sau a paginii de Facebook.
 
6. Evidentiati caracterul util 
Puteti fi extrem de inventivi cand vine vorba de crearea cartilor de vizita. Exista carti de vizita sub forma de mini-cataloage sau brosuri, iar altele sunt sub forma de carnetele sau odorizante auto. Cu cat cartea de vizita este mai utila pentru client, cu atat acesta va fi mai impresionat.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016