Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Starbucks: Cum se construieste un brand de succes

Tags: starbucks, howard schultz, cafea, espresso

Cu ani in urma, daca directorul executiv al Starbucks, Howard Schultz, ne-ar fi cerut peste 10 lei pentru un cappuccino, i-am fi spus ca e nebun. Dar a reusit sa ne convinga cumva.
Se pare ca s-a inspirat din cultul pentru cafea care este extrem de palpabil in Italia si a incercat, dar a si reusit sa creeze o comunitate, un altfel de spatiu. Acesta imbina totul, de la opere de arta la modul in care barmanii sunt formati sa-si trateze clientii.
 
In februarie 2008, Starbucks si-a inchis 7.100 de restaurante din Statele Unite, vreme de 3 ore si jumatate, pentru a-si invata barmanii sa faca espresso-ul perfect.
 
In February 2008, Starbucks closed 7,100 U.S. stores for 3 1/2 hours to retrain its baristas on how to make the perfect espresso
 
Toate televiziunile importante au raportat despre eveniment: CNN, ABC, NBC, CBS, Fox News. Starbucks a pierdut 6 milioane de dolari in ziua repectiva.

Dupa preluarea postului de CEO, Schultz a lansat apelul ca oamenii sa-i scrie direct. A primit vreo 5.000 de e-mail-uri. Totodata, a telefonat personal la puncte de desfacere din State, pentru a verifica cum merg lucrurile.

Upon taking the post, Schultz invited people to email him directly -- no sooner did he receive 5,000 emails

Pentru prima data in istorie, Starbucks a investit intr-o campanie publicitara de amploare, apeland la BBDO.

Schultz a luat decizia de a spune NU sandvisurilor incalzite la micul dejun.
 
     Schultz made the executive decision to nix heated breakfast sandwiches from the menu
 
Decizia lui s-a bazat pe faptul ca aroma sandvisurilor coplesea mirosul cafelei. Cateva luni mai tarziu, compania a imbunatatit sandvisurile adaugand ingrediente naturale, iar Schultz a reintrodus sandvisurile incalzite in restaurantele sale.

Starbucks a inlocuit toate aparatele de espresso cu Mastrena, o masinarie elvetiana sofisticata, dar eficienta.

    Starbucks replaced all of its espresso machines with the Mastrena, a sophisticated Swiss-made machine

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 2 comentarii

Aha! 05-Oct-2011 10:22:14
Sa inteleg ca ati incercat o afacere dar pentru ca nu aveti indeplinite conditiile enumerate nu ati reusit ... mare om ..
Respect maxim atunci ...
precup florin 05-Oct-2011 06:33:11
Interesant si demne de lauda eforturile dv. de a prezenta cat mai pe intelesul tuturor romanilor idei ,solutii sau posibilitati de a-si deschide afaceri,cinstite,bazate pe profesionalism si sansa de credibilitate..eu unul insa continui sa cred ca indiferent de tot ceea ce scrieti si afirmati dv.romanii nu vor avea nici un fel de sansa daca nu indeplinesc urmatoarele conditii cheie pentru societatea romaneasca:
-trebuie sa fie neaparat in relatii cu cei de tipul lui blejnar sau a subordonatilor acestui escroc de calibru ramas definitiv pe postul de strangator de fonduri pentru politicienii portocalii;
-trebuie sa aiba relatiile,tupeul ,nesimtirea ,aroganta si comportamentul de escroaca a lui udrea si videanu;
-sa provina din lumea versatila a politicienilor sau guvernantilor interlopi,ori sa fie in relatii de cumetrie sau incuscrire cu bulibasele satrelor de pe maidanele coruptiei din Romania;
-trebuie sa aiba drept unic indrumatori golanii din lumea injustei justitii romanesti controlata de familia mafiota de la cotroceni sau escroacele de tip macovei si alte balabustre aciuate in lumea afacerilor -de tip andreea voss;
-trebuie sa fie ipocriti ,demagogi sau cu scoli sau ani de puscarie pentru a se lauda cu suferintele si experianta de viata care le da dreptul..la imense drepturi cum sunt golanii revolutiei care mai au un pic si cer drepturi pentru improprietarirea pe luna sau alte planete;
-trebie sa aiba tupeul de bisnitar ,de baiat care a stie legea-cum este vanatorul de branconieri igas sau sa cunosca la perfectie tabla imnultirii si adunarii precum nepoata lui Pitagora,ilustra tampitica anastase,cea care a revolutionat lumea cu modul de a face adunari si imnultiri de voturi in camera deputatilor;
-trebuie sa aiba ipocrizia unui diaconescu,oprea ,sarbu sau alti traseisti ori interlopi de tip o.t.v.;
-trebuie sa stea foarte bine cu serviciile de informatii si presa de tip golanesc care promoveaza incultura si pornografia,sperand in succesurile imediate si de profit financiar;
-trebuie sa aibe cultura unui vanghelie,botis,igas eba popoviciu sau toader sau oricarui alt troglodit care prin ..eforturi proprii a ajuns la ..succesuri financiare!sigur lista poate continua,dar acestea sunt de fapt ..prioritatile pentru a avea succesuri de piata!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016