Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 sfaturi pentru construirea unei echipe de succes

Tags: echipa de succes, lucru in echipa, lider, obiective comune, greseli, conflicte

Daca iti doresti sa ai o echipa cat mai eficienta, concentreaza-te asupra dezvoltarii urmatoarelor patru abilitati:
1. Invata oamenii sa urmeze inainte sa conduca
Pentru a deveni un lider bun, trebuie sa stii mai intai sa urmezi pe altcineva. Un discipol bun stie sa asculte eficient, sa intrebe atunci cand este confuz, sa se adapteze stilului de lucru al liderului si sa ofere feedback constructiv. Acesta stie de asemenea cand trebuie sa adreseze intrebari si cand trebuie sa asculte. In situatii de criza, astfel de oameni pot determina reusita.
 
2. Nu permite conflictelor sa intervina in calea atingerii obiectivelor
Imediat ce apar, conflictele trebuie rezolvate. Membrii echipei ar trebui sa isi exprime in mod sincer parerile si nevoile, pentru evitarea oricaror certuri. Trebuie de asemenea recunoscute toate diferentele culturale sau de alta natura dintre angajati pentru a intelege cauza neintelegerilor. Totul se rezuma la comunicarea eficienta intre toti membrii echipei.
 
3. Trebuie sa existe un obiectiv comun
Fiecare membru al echipei trebuie sa cunoasca obiectivele comune si care este rolul sau in atingerea acestora. Atunci cand exista un obiectiv comun si toti membrii echipei sunt mobilizati in vederea atingerii acestuia, acesta devine posibil. Atunci cand fiecare persoana stie care este rolul sau in cadrul echipei, pot fi anticipate nevoile celorlalti membri.
 
4. Discutarea greselilor
Pentru a asigura buna desfasurare a intregii activitati, echipa trebuie sa discute problemele intalnite si greselile efectuate. Este important sa se discute greselile, atat cele individuale, cat si cele atribuite intregii echipe, pentru gasirea unor solutii de imbunatatire in viitor. Astfel de discutii nu ar trebui sa se concentreze asupra exprimarii frustrarilor sau furiei, ci asupra gasirii de solutii pentru viitor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.67 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016