Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Fraze ce ar trebui evitate in customer service

Tags: customer service, fraze interzise, clienti nemultumiti, politica firmei

Daca ati avut vreodata de-a face cu clienti nemultumiti, probabil stiti ca exista anumite fraze care, odata spuse, vor dezluntui iadul. Iata cateva dintre lucrurile pe care nu ar trebui sa le spuneti niciodata unui client:
1. "Nu va pot ajuta cu nimic" – Cu siguranta, clientul va raspunde: "Si atunci de ce mi-am mai pierdut vremea vorbind cu dvs.?" Incercati intotdeauna sa rezolvati problemele clientului, in loc sa le mascati. Oferiti-le clientilor oportunitatea de a gasi singuri alternative si solutii la problemele lor.
 
2. "Aceasta este politica firmei" – Aceste "cuvinte magice" nu vor face ca problemele sa dispara, ba din contra, vor frustra si mai mult clientii, acestia fiind convinsi ca firma respectiva nu are nicio intentie reala de a gasi solutii la problemele sale.
 
3. "Va rugam sa vizitati website-ul companiei" – Este doar un alt mod de a spune "Nu putem face nimic pentru dvs.". In loc sa ii cereti clientului sa caute minute in sir pe website informatiile dorite, dupa ce au asteptat deja si la telefon, este preferabil sa le trimiteti un email cu link-ul direct catre informatia dorita.
 
4. "Aceasta este responsabilitatea producatorului" – Prin aceasta fraza, nu faceti altceva decat sa ii comunicati clientului ca va place sa ii luati banii, insa nu sunteti dispus sa il ajutati la nevoie. Retineti faptul ca respectivul client nu are nicio legatura cu furnizorul, partenerul, producatorul dvs., prin urmare, este datoria dvs. sa gasiti o cale de mijloc. Daca i-ati luat banii clientului, este datoria dvs. sa ii rezolvati problema.
 
5. "Puteti sa asteptati un moment?" – Si daca veti primi raspunsul "Nu"? Este mai bine sa ii spuneti clientului in mod clar si direct ce urmeaza sa faceti: "Va voi ruga sa asteptati un moment in timp ce eu voi lua legatura cu superviser-ul meu si voi reveni imediat cu un raspuns concret pentru dvs." Desi va va lua mai mult timp sa rostiti aceasta fraza, clientul va fi cu siguranta mult mai multumit si dispus sa astepte.

Via Inc
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Traian 29-Mar-2012 19:37:08
Excelente remarci, FELICITARI !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016