Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

17 lucruri prin care brand-urile isi asigura succesul in social media

Tags: social media, marketing, succes in social media

Nimeni nu vrea sa investeasca timp intr-o activitate care nu-i complimenteaza maretia. Nimeni, cu alte cuvinte, nu vrea sa fie mediocru. Maretia nu este insa un lucru atat de usor de obtinut pe cate s-ar crede. Trebuie sa cunoastem domeniul in care vrem sa ne afirmam, standardele si secrete. Va oferim mai jos cateva secrete care va pot ajuta sa fiti un brand remarcabil in social media.
Brand-urile cu valoare in social media:
 
1. Resusciteaza word of mouth marketing.
 
2. Isi dedica timp pentru a arspunde la intrebarile clientilor, ale potentialilor clienti, dar si ale oamenilor care de-abia au auzit despre ei.
 
3. Isi chstioneaza constant comunitatea, in cautare de opinii, feedback si critici.
 
4. Isi fac un obicei din a mentiona alte brand-uri care fac lucruri grozave, desi poate acestea activeaza in afara domeniului lor de activitate.
 
5. Initiaza conversatii de care altora le e teama.
 
6. Le ofera angajatilor sansa de a se exprima si eprmisiunea de a se conecta cu altii.
 
7. Se dovedesc regulat providentiale.
 
8. Dau cortina la o parte, pentru a-si lasa publicul sa vada mecanismele afacerii si valorile in care aceasta crede.
 
9. Respira conform unei culturi organizationale bine intemeiate.
 
10. Folosesc diverse instrumente pentru a-si monitoriza activitatea pe social media si fac ajustarile necesare, cand lucrurile nu merg cum ar trebui.
 
11. Nu iau social media prea in serios, dar nu sunt prea inteligente sa le priveasca drept o gluma.
 
12. Nu uita sa lege evenimentele offline de ceea ce fac online, pentru a exista coeziune intre strategii.
 
13. Urmaresc mentiunile propriului brand in social media si stiu cand si cum sa raspunda "provocarilor".
 
14. Ne lamuresc constant de ce trebuie sa le fim alaturi in voiajul pe social media.
 
15. Isi planifica activitatile pe social media, pentru a nu lasa canalele de comunicare fara voce pentru perioade lungi de timp, doar pentru ca echipele de lucru sunt prea aglomerate.
 
16. Inteleg ca social media nu apartine doar departamentului de marketing, ci companiei ca intreg.
 
17. Inteleg ca social media sunt un mediu, nu mesajul in sine.
 
 
Autor: Petru Scraba


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016