Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 concursuri de succes desfasurate pe Facebook

Tags: concursuri facebook, ikea, burger king, atragerea fanilor, concurs memorabil, pagina de brand

De multe ori brandurile apeleaza la diverse concursuri inedite desfasurate pe pagina de Facebook, care au scopul de a atrage noi fani si de a-i fideliza pe cei deja existenti. Pentru a va face o idee despre ce inseamna un concurs de succes pe Facebook, va prezentam mai jos cateva concursuri memorabile desfasurate pe Facebook.
1. Burger King – Sterge 10 prieteni si primesti un burger gratis
Ai fi in stare sa stergi 10 prieteni din lista pentru a primi un burger gratis? Lantul de restaurante fast-food Burger King a creat o aplicatie pe Facebook prin care le cerea fanilor sa stearga 10 oameni din lista de prieteni pentru a primi un cupon pentru un hamburger gratuit.
 
Partea cea mai amuzanta era ca aceste „sacrificii” apareau in news feed-ul utilizatorilor sub forma „John l-a sacrificat pe Pat pentru un burger gratis.” Din pacate pentru cei infometati, nu puteai sa iti stergi toti prietenii din lista, oferta fiind limitata la un singur cupon per utilizator.
 
Rezultatul: in aproximativ o saptamana, aplicatia a fost utilizata de 82.000 de persoane pentru a sterge peste 230.000 de prieteni pe Facebook. Burgerul a invins, fiind mai puternic decat multe prietenii.
 
2. IKEA – Tag-uieste-te si castiga mobila
Inainte de a deschide un nou magazin in Malmo, Seudia, IKEA s-a folosit de Facebook pentru a da de veste fanilor. Compania a creat un cont de Facebook pentru managerul magazinului si, timp de doua saptamani, a urcat pe site diverse imagini din showroom. Participantii la concurs trebuiau sa se tag-uiasca in poze, in dreptul mobilierului pe care doreau sa-l castige. Prima persoana care se tag-uia in poze castiga.
 
Rezultatul: Aceasta initiativa a fost un real succes, multi utilizatori promovand link-uri si imagini de pe pagina IKEA pe propriile profiluri. IKEA si-a promovat astfel produsele intr-un mod inedit, facand apel la fanii sai.
 
3. Buzztime – Concursul adresat fanilor sportivi
Buzztime, o companie de entertainment online, a initiat un concurs pe Facebook prin care le cerea fanilor sa creeze un clip video care sa dureze mai putin de 1 minut. Tot ce trebuia sa faci era sa demonstrezi de ce esti un fan infocat al unui anumit sport sau sa infatisezi un dans al victoriei. Apoi, fanii Buzzlike erau rugati sa dea Like clipului preferat. Utilizatorul care a urcat clipul castigator a primit o excursie de 3 zile in Insulele Bahamas, impreuna cu un prieten, acolo unde avea sa intalneasca 25 de sportivi de renume.
 
Rezultatul: Acest concurs a avut un real succes deoarece clipurile video sunt cel mai des distribuite in mediul online. Fanii s-au implicat in mod intens in campanie, iar compania a castigat multi fani noi.
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0