Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 modalitati de a-ti promova brandul fara Facebook

Tags: companie, afacere, brand, facebook, investitii, promovare

Incet, dar sigur, Facebook ii va determina pe utilizatorii sai sa plateasca, mai ales atunci cand un brand intentioneaza sa devina mai popular pentru fanii sai.
Tocmai din acest motiv, se vehiculeaza zvonul conform caruia micile intreprinderi intentioneaza sa se retraga de pe aceasta platforma de socializare, cel putin pentru o perioada.

Motivul pentru care companiile doresc sa se retraga de pe Facebook este ca bugetul lor nu le permite sa investeasca in promovarea posturilor si reclamelor pentru reteaua de socializare sau pentru ca nu isi doresc sa investeasca in ceva in care nu au incredere ca le va aduce profit la un moment dat.

Ce le ramane de facut acestor companii? Daca te numeri printre antreprenorii care considera ca investitiile in reteaua de socializare nu iti vor aduce succes, trebuie sa afli aceste modalitati de a-ti promova afacerea intr-un mod diferit.


1) Stabileste o strategie a brandului atat online, cat si offline


Multe companii mai mici considera ca sunetele au mai mare insemnatate decat textele scrise. Exista multe intreprinderi care prefera sa piarda timp in incercarea de a gasi si a cultiva oamenii care iubesc deja brandul respectiv, preferand sa investeasca in asta mai mult decat in atragerea de noi clienti.

Trebuie sa inveti mai multe despre strategia de mentinere a clientilor deja existenti. Mai multe studii arata ca majoritatea utilizatorilor Facebook nici macar nu iti mai viziteaza profilul dupa ce iti dau primul "like", desi tu incerci sa formezi o comunitate a fanilor in mediul online. Asta depinde si de creativitatea ta, daca stii sa iti determini clientii sa transmita mai departe mesajele tale.

Aceasta situatie poate fi cu dus-intors, deoarece, clientii fideli vor impartasi prietenilor de pe Facebook noutatile companiei tale, indiferent daca tu ai sau nu cont pe reteaua de socializare.


2) Incearca sa iti construiesti site-ul cat mai atragator


Website-ul tau trebuie sa fie prietenos si primitor pentru a atrage cat mai multi vizitatori. Daca acest aspect placut nu exista, va aparea o deconectare din start. Ai o galerie foto cu clientii care folosesc produsele lansate de tine? Ai recomandari, comentarii pozitive pe site din partea clientilor tai?


Incearca sa determini clientii sa comenteze cat mai mult pe site-ul tau, sa povesteasca despre felul in care i-a ajutat sa rezolve o problema faptul ca au folosit un produs al companiei tale. Mai mult decat atat, posteaza pe site si un filmulet care sa includa cat mai multe informatii utile despre afacerea ta, care ii pot ajuta pe ceilalti.


3) Experimenteaza asocierea cu alte canale sociale

Te-ai gandit vreodata sa iti extinzi afacerea pe mai multe canale media?  Ai un blog pentru site-ul tau? Daca nu, trebuie sa stii ca iti poti face gratis unul, in doar cateva secunde, pe o platforma wordpress.com, care te-ar putea ajuta sa castigi mai multi clienti, prin continut de calitate postat zilnic.

Pentru a fi mai atractiv, site-ul tau poate contine sondaje, concursuri, glume, fotografii, orice altceva ar putea atrage atentia clientilor tai!


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016