Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 moduri de optimizare a paginii de brand Facebook

Tags: facebook, optimizarea paginii de brand, trafic, vizitatori, insights, interactiune, fani

V-ati intrebat vreodata de ce anumite postari de pe Facebook primesc multe "like-uri" si "share-uri", in timp ce altele nu prezinta niciun fel de interes pentru fani? Pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare, este de ajuns sa accesati Facebook Insights, unde veti gasi multe date ce trebuie analizate cu atentie.
Daca nu ati facut-o pana acum, aruncati o privire asupra urmatoarelor trei sectiuni din Facebook Insights:
 
 1. Monitorizati sectiunea „engaged users” pentru a optimiza tipurile de postari
In loc sa ghiciti ce fel de postari prefera fanii, puteti observa clar care au fost cele mai populare postari din trecut. Accesati sectiunea Insights si veti vedea un tabel detaliat cu  toate postarile. In dreptul fiecarei postari, veti vedea numarul de „engaged users”, adica numarul de fani care au dat click pe o anumita postare.
 
Dupa ce ati analizat acest tabel informativ, incearcati sa gasiti asemanari intre postarile de top si cele mai putin populare. Astfel veti putea vedea ce tip de postari functioneaza. Puteti adresa urmatoarele intrebari:
- cum arata intrebarile cele mai convingatoare? ( lungi, scurte, cu raspuns da/nu)
- ce fel de call-to-action-uri ati folosit? (dati click aici, dati like, urmareste, etc.)
- cum au fost postarile de impact? Scurte sau lungi? Informative sau amuzante?
- ati inclus imagini sau clipuri video?
 

2. Monitorizati traficul generat din „external referrers”
Pentru a creste baza de fani, avem nevoie de vizitatori. Multe branduri uita ca trebuie sa si aduca trafic pe pagina de Facebook, nu doar sa directioneze vizitatorii de pe Facebook pe website-ul companiei. Pentru a afla de unde vin vizitatorii pe pagina de Facebook, accesati sectiunea Insights, apoi sectiunea Reach si derulati in jos pana ajungeti la „external referrers” in partea inferioaraa a paginii. Veti vedea o lista a website-urilor de unde ati primit trafic si numarul de vizitatori proveniti din fiecare sursa. Ce puteti face:
 
- optimizati pagina pentru Google – completati profilul, in special sectiunea About, astfel incat sa fie gasita cu usurinta de utilizatorii Google atunci cand cauta unul din produsele sau un serviciile companiei.
- adaugati butoane sociale media pe website sau blog – usurati-le oamenilor munca, astfel incat sa poata interactiona cu brandul pe Facebook.
 
 
3. Monitorizati sectiunea „People Talking About This”
Aceasta sectiune masoara numarul de persoane care au interactionat cu pagina de brand intr-un fel sau altul in ultimele 7 zile: prin like-uri, comentarii sau share-uri. Este important de retinut ca acest instrument de masurare este vizibil tuturor vizitatorilor paginii. Este indicat ca 5-10% dintre fani sa interactioneze cu brandul de la o saptamana la alta.

Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016