Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 motive pentru care brandul tau va esua fara o baza de fani reala

Tags: marketing, social media marketing, twitter, fani, critica

Sa o luam cu inceputul: ce inseamna o baza de fani reala? Este o baza de fani care citesc, se bucura si, mai important, interactioneaza cu continutul tau. Ceea ce inseamna ca fanii te urmaresc pentru ca aveti interese comune, postati despre subiecte similare sau aveti prieteni comuni. Sunt si membri activi ai comunitatii social media si, probabil, au proprii lor fani.
Haide sa vedem ce NU este un fan real: cel caruia nu-i pasa nici cat begrul sub unghie despre ce scrii, nu pentru ca nu ai un continut de calitate, cu pentru ca nu este interesat de subiect. Are cont pe social media, dar nu se ocupa de el. In cel mai rau caz, poate fi vorba de un spammer.

Deci, de ce este important sa cultivi si sa ingriejsti o baza de fani reala?
 
1. Tu esti propriul brand. Ceea ce inseamna ca ai nevoie de sprijinatori, de voci care sa te sustina. Cine o poate face mai bine decat cei care ti-au dat follow?! Acestia sunt oamenii care cunosc “produsul” – ideile tale, continutul, cuvintele si personalitatea ta. 
 
2. Fluxul tau de stiri devne repetitiv daca nu interactioneaza nimeni cu tine. Totul se reduce la preferintele personale, dar daca, de exemplu, fluxul Twitter consta doar in link-uri si continut, totule ste cat se poate de anost. Cititorii vor sa vada fiinte umane in spatele tweet-urilor, caci asa sunt tentati sa spuna povestea mai departe. Pe de alta parte, nimeni nu vrea sa aiba in lista un brand care nu face altceva decat sa le dea raspunsuri oamenilor.
 
3. Nu primesti niciodata feedback real, asa ca nu stii cum sa te schimbi inspre mai bine. Una este ca cineva care abia se uita la postarile tale sa-ti dea un feedback si alta este ca altcineva sa le treaca serios in revista. Depinde daca esti gata sa accepti si un pic de critica sau te intereseaza numai laude desarte.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016