Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 pasi simpli pentru a-ti indeparta clientii

Tags: marketing, client nemultumit, social media, bani

Asa ca te-ai decis ca ai prea multi clienti. Afacerea e in floare si te distrage de la pescuit, somn si timpul in care poti sa te joci pe calculator. De neacceptat. Evident, singurul lucru pe care-l poti face este sa scapi cativa clienti folosind cateva dintre cele mai enervante tactici de PR.
Despre ce tactici este vorba?
 
1. Fii enervant pe social media.
 
Se prea poate ca in ultimi anii sa-ti fi atras o baza mare de fani pe social media. De aia si atat de multi clienti. Dar una este sa faci rost de clienti noi si cu totul alta sa-i mai si tii prin preajma. In zilele noastre, asta depinde in mare masura de prezenta pe social media.
 
Bineinteles, vrei sa scapi de clientii astia pentru a avea mai mult timp sa faci bani, asa ca trebuie sa distrugi bunele intentii pe care le-ai adunat in directia ta. Unul din cele mai bune lucruri pe care le poti face este sa nu mai fii dragut, organizat si sa fii enervant.
 
In primul rand, fa spam ori de cate ori poti. Posteaza link-uri ridicole care nu au nimic de-a face cu nimic si nu posta nimic despre companie. Daca cineva iti pune o intrebare, nu raspunde imediat sau chiar deloc. Poti fi chiar taios.
 
2. Trebuie sa le iesi din minte.
 
Oamenii sunt ocupati. Trebuie sa mearga la munca, sa-si duca pruncii la scoala, sa plece in concediu si le trec milioane de lucruri prin cap. In orice moment, o alta companie poate iesi din umbra spunandu-le ca trebuie sa fie atenti la ceea ce le propune.
 
Planul tau este de a scapa de cat mai multi clienti posibil, pentru a ajunge, in sfarsit, in Bucovina. Trebuie deci sa te asiguri ca acesti clienti inutili nu-si aduc aminte de tine in niciun fel. Fa tot posibilul sa devii invizibil.
 
Nu participa la evenimente. Nu trimite comunicate de presa. Nu anunta produse noi sau orice altceva ce ar putea fi interesant. Nu mai trimite newsletter, caci nu vrei ca numele tau sa apara in mod regulat in inbox-ul cuiva.
 
3. Nu schimba nimic niciodata.
 
In cele din urma, unul din cele mai importante lucruri pe care le poti face pentru a scapa de clienti este sa-ti mentii cursul actual indiferent de schimbarile de gust. Clientii se vor plictisi de tine, caci te vor considera invechit. Isi vor da seama ca nu ai de gand sa asculti ceea ce au sa-ti spuna si vor abandona nava. Apoi vei avea timp suficient pentru pescuit.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016