Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 moduri de optimizare a site-ului pentru retelele de socializare

Tags: continut de calitate, social media, retele de socializare, continut, feedback, cititori, monitorizarea rezultatelor, butoane social media

Un site care este optimizat pentru retelele de socializare va atrage din start mai mult trafic si va favoriza engagement-ul utilizatorilor. Ce inseamna mai exact optimizarea pe retelele de socializare? Inseamna doar adaugarea unor butoane social media pe fiecare pagina a site-ului?
Pentru a-ti optimiza site-ul pentru retelele de socializare, poti lua in considerare urmatoarele:
 
1. Incurajeaza o experienta mai „sociala”
Poti incuraja distribuirea articolelor si postarilor prin alegerea unor cuvinte care sa trezeasca emotii in randul cititorilor. Asta inseamna selectarea acelor cuvinte care reprezinta personalitatea brandului si care sa fie pe placul consumatorilor.
 
Spre exemplu, in loc sa spui sec „Incearca produsul acum”, schimba fraza cu „Esti pregatit pentru o incercare?” Astfel, te adresezi pe un ton mai personal cititorului, iar acesta se simte mai confortabil pe site-ul tau.
 
2. Ridica stacheta privind calitatea continutului oferit
Este important sa creezi continut de calitate, care sa ofere informatii utile cititorilor. Doar astfel continutul va fi descoperit si distribuit mai departe. Asigura-te ca titlurile articolelor sunt interesante si ademenitoare, dar si ca postezi continut text si video care sa merita a fi distribuit mai departe.
 
Lungimea si formatul articolelor sunt de asemenea elemente importante. Postarile care contin imagini, clipuri video, infografice si continut succint sunt in general distribuite mai des decat articolele lungi deoarece sunt mai usor digerabile.
 
3. Solicita feedback din partea cititorilor
Intreba-ti vizitatorii ce doresc sa citeasca in continuare, ce fel de produse prefera, etc. Astfel vei incuraja comunicarea si vei primi un feedback real din partea consumatorilor.
 
4. Monitorizeaza rezultatele si fa ajustarile necesare
Testeaza, testeaza si iar testeaza. Apoi implementeaza modificarile necesare. Pentru a creste engagement-ul pe site, testeaza de exemplu pozitionarea butoanelor social media, mesajele prin care interactionezi cu cititorii, etc. Chiar si aceste modificari simple pot determina o interactiune imbunatatita cu cititorii.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016