Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 moduri in care Social Media va schimba modul in care vei lucra in 2013

Tags: social media, modalitati de comunicare, centru de comanda

In anul 2012 s-au intamplat foarte multe in ceea ce priveste fenomenul de Social Media. Traim intr-o era in care Facebook si Twitter ne conduc viata. Am ajuns sa ne facem mai multe griji despre activitatea pe care o avem pe Internet decat in viata de zi cu zi. Mai mult decat atat, Social Media controleaza si modul in care oamenii sunt angajati si alesi pentru angajare. Oare cu ce ne mai poate surprinde fenomenul Socia Media in anul 2013?
Iata patru moduri prin care Social media va schimba felul in care oamenii vor lucra in anul care urmeaza:
 
1. Social Media deschide orizonturile companiilor
 
Pana acum fenomenul Social Media s-a limitat doar la marketing si la comunitatile de construire ale celor mai importante functii ale companiilor. Bineinteles, de cand a aparut acest fenoment, toate companiile functioneaza mult mai bine, iar proprietarilor le este mult mai usor sa comunice cu ajutorul site-urilor de socializare cu clientii, furnizorii si chiar cu angajatii lor.
 
Angajatii departamentul de Resurse Umane folosesc Social Media pentru a se conecta cu cei care sunt in cautarea unui loc de munca, iar acest mod de comunicare face demersul unei angajari mult mai usor decat obisnuia sa fie inainte.
 
2. E-mail-urile - cea mai buna modalitate de a comunica
 
Primul mesaj trimis prin intermediul unei retele de Internet a fost trimis in anul 1971. De atunci s-a ajuns la concluzia ca aceasta modalitate de a comunica a devenit cea mai usoara din toate timpurile. Oamenii s-au bucurat de o tehnologie care avanseaza intr-un mod rapid, desi primul e-mail se pare a ca fost trimis in anul 1971, inca exista obiceiul de a se trimite scrisori, dar si alte modalitati vechi de comunicare. Cu toate acestea, in ziua de azi, e-mail-urile, indiferent ca sunt trimise de pe calculator, telefon sau tableta, au devenit cel mai usor mod de a comunica.
 
3. Social Media devine un centru de comanda in masa
 
In ultima vreme, oamenii petrec mai mult timp pe Internet decat aloca intalnirilor de tip fata in fata. Este mult mai usor sa iei legatura cu cineva doar stand acasa sau la birou si vorbind cu cei de care ai nevoie. De asemenea, fenomenul Social Media a devenit foarte important in domeniul afacerilor, avand in vedere ca astazi cele mai multe conferinte si meeting-uri se desfasoara pe Internet si nu intr-o sala in care poti strange oamenii de care ai nevoie pentru a lua urmatoarea decizie pentru compania ta.
 
4. Social Media devine o prioritate
 
S-a dovedit ca fenomenul Social Media transforma orice domeniu in care a fost folosit. Astazi, orice afacere, chiar si de dimensiuni mici, are o adresa de Facebook sau Twitter unde poate fi gasita. Din fericire, tehnologia nu inceteaza sa avanseze. In anul 2013, se asteapta o inovare a Social Media, se asteapta cat mai multe instrumente care sa ii ajute pe cei care beneficiaza de acest sistem care nu a facut altceva decat sa inoveze domeniile in care se utilizeaza.

 
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016