Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 reguli esentiale in marketingul prin social media

Tags: succes in social media, retele de socializare, segmentarea audientei, audienta tinta, canale social media, continut relevant, monitorizarea reputatiei, marketing prin social media, social media marketing

In era digitala in care traim, un brand nu mai poate supravietui fara a fi activ pe retelele de socializare. Ce pasi ar trebui urmati pentru a avea cat mai multa influenta in mediul online? Iti prezentam in continuare cateva metode simple de imbunatatire a imaginii brandului prin social media.
1. Identifica si segmenteaza audienta
Eforturile in materie de marketing vor fi rasplatite daca iti identifici audienta tinta si o segmentezi corespunzator, oferind fiecarei categorii de utilizatori continut interesant si relevant. Daca nu segmentezi audienta, activitatile din social media vor fi neclare si nu vor aduce rezultate palpabile. Daca vei identifica nevoile fiecarei categorii de utilizatori in parte, le vei putea oferi ceea ce isi doresc. Identifica audienta tinta luand in considerare urmatorii factori: sex, varsta, nivel de educatie, locatia geografica, statut social, s.a.m.d.
 
2. Planifica-ti continutul pe canalele social media
Dupa ce ai identificat si segmentat audienta tinta poti planifica tipul de continut corespunzator. Spre exemplu, daca audienta ta este alcatuita in proportie de 80% din femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 35 de ani, poti incerca sa te adresezi acestui grup folosind canale precum Pinterest si Facebook si oferind continut relevant.
 
3. Alatura-te conversatiilor din mediul online
Incearca sa fii cat mai activ in mediul online, interactionand in mod continuu cu potentialii clienti. Chiar daca brandul tau este mai putin cunoscut, poti interactiona cu fanii altor branduri si sa iti creezi treptat propriul grup de fani. Ofera sfaturi in domeniul tau de activitate, contribuie cu sugestii si comentarii, astfel vei deveni la randul tau mai cunoscut si iti vei putea construi o reputatie in mediul online.
 
4. Monitorizeaza-ti reputatia online
Pentru a te bucura de o reputatie buna in mediul online, trebuie sa dai dovada de integritate, consecventa si credibilitate. Este important sa stii ce discuta oamenii despre brand, daca primesti feedback pozitiv sau negativ si in general sa stii care este imaginea concreta a brandului in mediul online. In functie de aceste descoperiri, va trebui sa faci tot posibilul pentru a imbunati aceasta imagine a brandului.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016