Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 lucruri pe care nu trebuie sa le faci pe Facebook

Tags: marketing, facebook, social media, ce sa nu faci pe facebook

Ti se pare ca brandul tau nu se bucura de suficient succes pe Facebook? Iti spunem noi unde gresesti.
Facebook a devenit o unealta indispensabila pentru business. De ce? Pentru ca sunt miliarde de oameni care interactioneaza prin intermediul acestei retele de socializare. Si pentru ca prietenii tai si, mai important, competitorii tai, interactioneaza (si dau anstere unor relatii grozave) cu clientii in aceasta comunitate globala.
 
Stiai ca Facebook este o comunitate de consumatori? Si majoritatea acestora sunt suficient de inteligenti sa intuiasca de la mare distanta un marketer necinstit.
 
1. Nu posta ca apoi sa fugi.
Oamenii vorbesc. Mult. Fie participi la conversatie, fie o sa fii subiectul conversatiei (ceea ce nu este intotdeauna un lucru bun). Nu poti sa scapi postand lucruri despre tine. Trebuie sa interactionezi cu mesajele celorlalti. Daca ai un comentariu negativ pe perete, vino in intampinarea lor si rezolva problema.
 
2. Nu impacheta totul in tinuta buisness.
Daca esti o afacere mica, oamenii se asteapta ca tu sa fii cel care le vorbeste. Vor sa stie ca esti o persoana reala, ca ai o viata a ta, cu pasiuni si dificultati, ca si ei. Un secret este sa ai si pagina ta personala, nu numai cea de brand. Dar nu trata pagina personala ca pe una de brand, caci, nu numai ca este impotriva regulamentelor Facebook, dar este si cea mai rapida modalitate de a primi unlike. Fii real, vorbeste, din cand in cand, de catelul tau, despre hobbiurile tale, despre alte lucruri care creeaza conexiuni umane. 
 
3. Nu scrie statusuri despre politica si religie.
Daca vrei sa scapi de 50% din audienta, scrie ceva despre politica sau despre zeii tai. In business, este bine sa stai cat mai neutru. Nimeni nu-ti spune sa nu crezi in nimic, dar nu te afisa cu ideile tale in social media.
 
4. Nu te astepta ceva la schimb.
Daca vrei sa ai impact pe social media, trebuie sa cauti sau sa creezi continut care naste raspunsuri, like-uri, share-uri si comentarii. Trebuie sa muncesti din greu si sa monitorizezi bine continutul. Nu te simti jignit daca postarile tale primesc raspunsuri putine sau deloc, invata din ceea ce nu a functionat. 
 
5. Nu anticipa succesul imediat.
Majoritatea oamenilor nu-si cer iubita in casatorie la prima intalnire, dar asta este modul in care multi trateaza social media. Nu-si aloca timp pentru a se concentra pe relatie si cred ca postarile duc la rezultate imediate. Ai rabdare!

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016