Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 greseli de marketing pe Facebook

Tags: social media, facebook, pagina de brand, continut, like, share, concursuri, postari

Ai o pagina de brand pe Facebook si nu esti multumit de rezultatele obtinute pana in prezent? Inseamna ca probabil ai facut sau faci in continuare una sau mai multe din greselile enumerate mai jos.
1. Completarea partiala a paginii
Asigura-te ca ai completat toate rubricile cu informatii relevante, pentru ca fanii tai si potentialii consumatori sa stie cu ce te ocupi si unde sa te gaseasca.
 
2. Folosirea unei imagini de coperta necorespunzatoare
Imaginea de coperta este primul lucru pe care consumatorii il vad cand intra pe pagina ta. Aceasta imagine ar trebui sa capteze esenta brandului. Imaginea trebuie sa iasa in evidenta pentru a le atrage atentia, insa nu uita de regulile impuse de Facebook. Imaginea de coperta nu trebuie sa contina:
- informatii referitoare la preturi, reduceri, etc.
- call-to-action-uri, prin care utilizatorii sunt invitati sa dea Like, Share sau sa comenteze
- informatii de contact: adresa de email, website, etc.
 
3. Incalcarea regulilor privind concursurile
Trebuie sa te asiguri ca toate concursurile desfasurate sunt legale si respecta regulile impuse de Facebook.
 
4. Postarea excesiva
Nu uita sa te ghidezi dupa principiul "Less is more" (Mai putin inseamna mai mult). Aceste functioneaza intotdeauna. Este preferabil sa adaugi o singura postare de calitate pe zi, decat sa adaugi mai multe postari mediocre. Nu uita sa raspunzi la comentarii si sa interactionezi cu fanii – este cel mai simplu mod de a te asigura ca fanii vor reveni pe pagina ta.
 
5. Concentrarea asupra like-urilor
Like-urile sunt importante, insa nu sunt totul. Trebuie sa te concentrezi in primul rand ca postarile tale sa ajunga la publicul corespunzator si sa pastrezi viu interesul fanilor. De asemenea, este bine sa identifici zilele in care fanii sunt cei mai activi pe pagina de brand si sa te concentrezi sa oferi continut de calitate in special in acele zile.
 
6. Postarile cu prea mult text
Studiile realizate de Facebook au demonstrat faptul ca postarile care contin intre 100 si 250 de caractere, adica o linie, maxim doua de text, primesc cu 60% mai multe like-uri, comentarii si share-uri decat cele mai lungi. Asadar, nu uita sa pastrezi postarile scurte si interesante.
 
7. Postarea unui continut irelevant sau plictisitor
Nu posta continut doar de dragul de a mai adauga ceva. Ai grija ca tot ceea ce postezi pe Facebook sa fie relevant si sa aiba o oarecare legatura cu brandul.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Victor 06-Iul-2012 01:30:03
Facebook Marketing e o actiune de durata, de rezistenta si perseverenta.

O idee de best practices si ceva sfaturi, un ghid pentru Facebook Marketing:
<a href="http://www.vectorash.ro/facebook-marketing-guide/" title="Facebook for Business">Facebook for Business and Best Practices Guide</a>

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016