Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 5 reguli de social media pe care trebuie sa le stie orice antreprenor

Tags: management si marketing, social media, reguli, antreprenor, incredere brand, comunicare

Inca ni se mai pare ca social media poate sa aiba un loc secundar in ceea ce inseamna marketing pentru afacerea noastra. Realitatea este insa ca foarte putine branduri isi permit sa nu profite atat de mult de aceste platforme. In acelasi timp, e bine sa nu uitam ca trebuie mentinut un echilibru si ca afacerea nu trebuie sa ajunga sa depinda in totalitate sau in cea mai mare parte de social media.
Iata cele 5 reguli de care trebuie sa tinem cont daca ne ocupam de dezvoltarea unei afaceri, atunci cand vine vorba de social media:

1. Continutul trebuie sa fie de calitate.

Daca vrem ca ceea ce postam sa fie transmis mai departe sau daca vrem sa producem acel buzz in online, atunci continutul nostru trebuie sa fie unul de calitate. In acelasi timp, si continutul pe care il preluam de la altii trebuie sa respecte aceste reguli.

2. Trebuie sa fim deschisi si comunicativi.

E important sa existe o comunicare intre brand si social media sau intre PR-ul unei companii sau persoana delegata sa se ocupe de social media si, de exemplu, fanii de pe Facebook. Vom reusi astfel sa mentinem o legatura stransa cu potentialii clienti sau clientii mai vechi.

3. Ne concentram asupra unei nise.

In social media, putem fie sa abordam mai multe canale de comunicare, fie ne putem alege unul sau doua pentru a ne specializa numai in acele directii. Social media nu e o joaca atunci cand vorbim de companii asa ca trebuie sa fim pregatiti sa gestionam acest mediu in mod eficient.

4. Folosim social media pentru a ne construi afacerea.

Pentru un antreprenor, timpul petrecut in social media poate sa para o parte secundara, poate chiar una de detasare si relaxare in afara afacerii. Cu toate acestea, acel timp petrecut pe aceste platforme poate aduce profit unei companii daca este folosit pentru a aduce mai multa vizibilitate unei companii si pentru a creste increderea in brand.

5. Nu uitam ca fiecare retea sociala e diferita.

Si pentru ca aceste platforme sunt diferite, si stilul nostru de comunicare trebuie sa fie diferit. Vom adapta astfel, de fiecare data, continutul pe care il transmitem pentru a ne asigura ca mesajul nostru ajunge cu succes la destinatar si nu este inteles gresit.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016