Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cinci minciuni despre marketing-ul in social media

Tags: marketing, social media, pozitionare, strategie, marketing online

Aparitia social media a lovit din plin lumea marketing-ului. Dintr-o data afacerile au capatat un apetit special pentru tot ce e nou si s-au grabit sa-si faca pagini de Facebook, conturi de Twitter si bloguri, pentru a se conecta cu cat mai multi consumatori posibil. Lasand cumva in umbra principiile de baza ale relatiilor publice, marketing-ului, vanzarilor.
Pozitionarea online prin intermediul social media trebuie sa fie inclusa intr-o strategie complexa de marketing care sa depinda de tinte specifice si audienta targetata.
 
Va oferim o scurta lista a pericolelor care va pasc atunci cand vine vorba de marketing-ul online:
 
1. Marimea conteaza. Afacerile mai mici tind sa puna semnul de egalitate intre numarul de "like"-uri si succesul platformei de social media, pierzand din vedere faptul ca importanta este calitatea. Un numar mai mare de oameni care se inscriu sa va vizioneze mesajele nu inseamna neaparat cava urma o crestere a vanzarilor sau sustenabilitatea notorietatii marcii inregistrate pe termen lung.
 
2. Mediul influenteaza definitiv mesajul. Doar pentru ca vorbim de Facebook, Twitter, YouTube, MySpace sau Google+, mesajul are inca mai multa greutate decat mediul care il gazduieste. Mesajul este cel ce primeaza. Tehnologia este doar un instrument si nu trebuie sa uitam sa cercetam care sunt grupele de varsta cele mai interesate in mediul ales si unde se situeaza audienta noastra.
 
3. Exista cu adevarat guru in social media. De fapt, nu. Daca dati peste cineva care se considera expert in social media, fugiti. Si asta pentru ca toata lumea care munceste in acest domeniu invata la locul de munca. 
 
4. Social media inseamna "noile" media. Nu e adevarat. Media inseamna media. La un moment dat, ziarele, radioul, televiziunea si Internetul erau considerate noile media ca acum sa ajunga media "traditionale". 
 
5. Social media poate fi externalizata unei firme de PR. Nimeni nu cunoaste compania mai bine decat cei care lucreaza pentru ea. Bineinteles ca puteti colabora cu o agentie pentru a stabili si implementa o strategie eficienta. Dar cand vine vorba de comunicarea mesajelor zilnice, proprii angajati sunt cei mai indicati pentru informarea comunitatii de clienti.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016