Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa faci networking pe Twitter si LinkedIn

Tags: networking, linkedin, twitter, canale social media, influentatori, profil

Canalele social media permit interactionarea cu alti utilizatori si largirea cercului de cunoscuti. Iar LinkedIn si Twitter sunt extrem de utile in acest sens, deoarece aici poti descoperi persoane importante, care sa te ajute sa te dezvolti pe plan profesional.
Cum poti folosi aceste canale social media pentru a-ti largi cercul de influenta?

1. Cauta autorii continutului pe care il citesti online

Cine sunt influentatorii din domeniul ta de activitate? Este important sa identifici aceste persoane si sa incerci sa initiezi conversatii. Ce fel de bloguri sau site-uri de specialitate citesti? Gaseste autorii articolelor prezente pe aceste site-uri si aboneaza-te la profilurile lor de Facebook si Twitter. Adauga comentarii si feedback. Uneori, un compliment bine plasat si cateva informatii relevante despre un anumit subiect te pot ajuta sa te faci cunoscut in mediul online.
 
2. Devino chiar tu autor
Cea mai buna metoda de a te alatura conversatiilor relevante din domeniul tau de activitate este sa contribui chiar tu cu articole si postari interesante. Astfel, vei putea distribui continut relevant si vei putea initia discutii pe retelele de socializare. Daca nu consideri ca esti destul de priceput pentru a scrie articole de specialitate, poti cel putin sa iti notezi gandurile si opiniile cu privire la un subiect de actualitate. Totul este sa pornesti de undeva.
 
3. Cauta cuvinte cheie pe Twitter
Pe Twitter, este important sa filtrezi informatia, cautand cuvinte cheie. Spre exemplu, daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul social media, cel mai indicat ar fi sa introduci cuvantul cheie „social media” in campul de cautare. Uneori va trebui sa adaugi cuvinte cheie mai specifice pentru a obtine rezultate cat mai elocvente, spre exemplu: „Twitter marketing” sau „social media marketing”. Incearca mai multe cuvinte cheie, alatura-te conversatiilor interesante din domeniul tau de activitate si impartaseste-ti ideile si parerile cu ceilalti utilizatori. Raspunde tweet-urilor primite si ofera argumente si comentarii relevante.
 
4. Alatura-te grupurilor relevante de pe LinkedIn
Grupurile LinkedIn sunt ideale pentru participarea la discutii cu alte persoane din industria in care activezi. Aici poti adresa intrebari, poti oferi recomandari si distribui articole. Cauta grupurile relevante pe LinkedIn si arunca o privire asupra discutiilor si membrilor din grupurile respective.
 
5. Imprieteneste-te cu persoanele care ti-au vizualizat profilul LinkedIn
Chiar daca nu ti-ai actualizat contul de LinkedIn, daca setarile tale permit celorlalti utilizatori sa vada atunci cand tu le vizulizezi profilul, poti vedea la randul tau cine ti-a vizualizat profilul. Descopera cine sunt aceste persoane si care este motivul pentru care ti-au vizualizat profilul.

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016