Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se creeaza o strategie de continut pe Facebook

Tags: marketing, facebook, strategie continut facebook, bani

Daca sunteti ca majoritatea oamenilor, cel mai probabil ai dat Like la mai multe pagini de brand si ai observat cum acestea se cam balbaie pe aceasta retea de socializare. Nu se remarca prin creativitate, substanta, consistenta, spune Alin Vad pe allinbound.ro.
Ca sa fim intelesi, ce inseamna o strategie de continut? Cum o incepi? De unde o pornesti? Ca orice actiune de marketing, strategia ta de social media pleaca de la identificarea clientului ideal. Cu alte cuvinte, sunt cateva date pe care trebuie sa le stii: varsta, sex, adresa, numar de copii, nivel de educatie, salariu, interese, dezinterese.
 
Identifica deci buyer personas, punand intrebari clientilor existenti si fanilor deja existenti in comunitatea ta. Creeaza continut pentru fiecare.
 
Apoi seteaza-ti obiectivele, printr-o abordare SMART. Nu uita sa urmaresti ce face competitia (ce face ea pe Facebook, unde greseste, din ce te poti inspira), sa fii realist, sa stabilesti daca vrei awareness, lead generation, vanzari (KPI-uri, metrici, adica), fara a te concentra numai pe bani.
 
Gaseste apoi un ton al vocii potrivit. Ignora ce ai invatat despre comunicare si PR, caci nu functioneaza pe Facebook. Trebuie sa umanizezi, adica vorbeste-i audientei identificate la inceput.
 
O strategie buna are nevoie de resurse. Tu ce ai la dispozitie? Copywriteri, designeri, programatori web, fotografi? Ia totul in considerare si creeaza liste de idei de continut/teme de discutii pentru audienta targetata care are ca baza resursa respectiva.
 
Nu uita ca fanii tai au mii de postari in fluxul lor de stiri. Cum te vei remarca? Prin valoare, bineinteles. Daca oferi continut util, ii faci deci clientului viata mai usoara, acestuia ii va fi greu sa te ignore.
 
Toate acestea nu se pot materializa daca nu ai o echipa. Cati oameni prevezi sa includa? Ce rol va avea fiecare? Cine conduce echipa?
 
Iti trebuie apoi un calendar editorial care sa traseze liniile generale pe saptamani, chiar luni in avans. Pastreaza-ti flexibilitatea, caci vor aparea modificari.
 
Executia planului este o alta etapa esentiala si cea mai grea. Cine va scrie actualizarile de status? Cate pe zi? La cate ore? Cine raspunde la comentarii si mesaje?
 
Sursa: allainbound.ro
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0