Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Daca tot ciripim, macar sa fie cu folos

Tags: twitter, social media, cont twitter, clienti, afaceri

Pentru ca altfel, un cont pe Twitter poate sa iti consume timp pretios doar pentru ca o sa ti se para distractiv sa ii anunti pe ceilalti ca te pregatesti sa te uiti la filmul cutare sau ca tocmai ai fost in restaurantul X si ai mancat cea mai buna friptura din lume.


In timp ce tu o sa-l ajuti pe proprietarul restaurantului prin publicitate gratuita, el nu o sa scrie despre tine pe Twitterul lui. Asa ca, daca ciripesti, macar sa fie in folosul tau!

Contul de Twitter te poate ajuta, indiferent de afacerea pe care o ai. Va trebui sa inveti insa cum sa te diferentiezi de toti ceilalti si cum sa iti atragi clientii prin intermediul contului.

Personal, cred ca o etapa initiala ar fi cea in care iti imaginezi posibile motive pentru care cineva ar vrea sa vada ce ai mai postat pe Twitter. Aminteste-ti ca feed-ul (sau fluxul de noutati) difera de la o persoana la alta in functie de numarul brandurilor pe care a ales sa le urmareasca (la asta se adauga si persoanele obisnuite care nu dezvolta afaceri sau care nu isi dezvolta un brand personal).

Cum am spus deja, informatiile ar trebui sa fie pertinente si sa fie legate de afacerea noastra. Atata vreme cat ti-ai facut deja lista cu motive de care vorbeam, o sa-ti fie mult mai usor sa identifici ce fel de informatii vor oamenii sa afle de la tine si ce informatii ar trebui sa furnizezi (oferta zilei, modificari in program, gazduire eveniment etc.).

Nu-i ignora niciodata pe cei care iti raspund sau iti pun intrebari prin intermediul Twitterului. Nu uita ca orice client este pretios si trebuie sa ii demonstram respectul pe care i-l purtam.

Astfel de strategii fac intotdeauna diferenta intre afacerile de care au auzit toti si cele de care au auzit prea putini.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016