Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce valoreaza Google 168 de miliarde de dolari si este cunoscut si in Tanganica?

Tags: google adwords, seo, reclama platita

Google a ajuns sa fie cotat la aproximativ 168 de miliarde de dolari. Este, de asemenea, un moment istoric pentru tot ce inseamna World Wide Web: Google a ajuns la 1.000.000.000 de vizitatori unici pe luna, pagina principala a motorului de cautare putand fi setata in 88 de limbi, printre care urdu, latina si yoruba. Cota de piata la nivel global detinuta de Google este de 85,72%, iar in Romania de 98,52 %.
De ce e important Google pentru companii?
 
Optimizarea pe motoarele de cautare (SEO) sau reclama platita (Adwords) sunt tehnici de promovare cu una dintre cele mai bune rate de conversie a potentialului vizitator in client.
 
Avantajul principal il reprezinta calitatea traficului adus in site;  este putin probabil ca cineva care face cautari dupa "anvelope camioane" sa caute de fapt informatii despre un scriitor - astfel, traficul este unul de foarte buna calitate, posibilitatea de a transforma vizitatorul in cumparator fiind foarte mare. 
 
Ceea ce trebuie sa faci este sa fii prezent acolo, sintetizand avantajele pe care le poti aduce consumatorului. Pentru companiile care au deja un istoric in spate, a fi in prima pagina pe Google in mod organic (motorul considerandu-te relevant pentru domeniul tau) aduce, de asemenea, un plus de imagine.
 
Ce folos sa ai in portofoliu cele mai bune produse/servicii la cele mai bune preturi, daca lumea nu stie de tine? Un produs mediocru, dar bine promovat va vinde mai mult decat unul bun, dar pentru care nu se face publicitate.
 
In ce forma poti ajunge pe prima pagina ?
 
In motorul de cautare Google ajungi pe prima pagina fie urcat in mod natural (SEO - search engine optimization), fie platind direct catre motorul de cautare pentru a fi afisat (Adwords / Link-uri sponsorizate).
 
SEO 
 
Optimizarea unui site iti ofera sansele unei pozitionari foarte bune in paginile motorului de cautare, generand trafic pe site si, implicit, vizitatori care se transforma in clienti.
 
Aspectele de natura tehnica si continutul sunt doua elemente esentiale in activitatea de optimizare a site-ului. Google pune foarte mult accent pe aranjarea informatiilor in pagina, continutul din paginile respective, precum si pe alte criterii de natura tehnica: replici schematice ale site-ului, configurarea si urmarirea titlurilor, a link-urilor si a meta tag-urilor, monitorizarea aparitiei "broken-links" si remedierea erorilor etc.
 
Daca voi lucra cu o firma specializata, imi poate garanta cineva ca voi fi pe prima pagina?
 
In acest domeniu, avand in vedere multitudinea de parti implicate (client, prestator, motor de cautare) si complexitatea algoritmului Google, o companie onesta nu ofera garantii privind pozitionarea in motorul de cautare. Facand o paralela, este aceeasi situatie in care un pacient cere garantii unui medic ca se va insanatosi, daca va urma tratamentul prescris. Profesionalismul medicului si rezultatele obtinute anterior sunt cele care ofera incredere. De asemenea, modul in care pacientul respecta tratamentul este foarte important. Daca o companie are rezultate cu clientii ei actuali, inseamna ca este o companie credibila. 
 
Google AdWords Certified Professional
 
Cerintele Google evolueaza constant si daca nu sunt luate in seama, site-ul poate scadea foarte mult in pozitiile generate de motorul de cautare. De asemenea, concurenta deruleaza si ea activitati de SEO. Din acest motiv sunt necesare activitati de mentenanta pentru monitorizarea fiecari pagini din site. 
 
Reclama platita 
 
O alta ramura a promovarii pe motorul de cautare Google o reprezinta si Adwords. Ca si SEO, prin link-urile sponsorizate companiile isi propun cresterea volumului si a calitatii traficului, cu diferenta ca se va plati pentru pozitionarea in motorul de cautare.
 
O campanie de Adwords reusita este optimizata continuu pentru a avea "call to action strong". Pentru a atinge acest call to action, cuvintele alese trebuie sa fie reprezentative domeniului de activitate iar anuntul campaniei sa fie relevant. 
 
Nu merita sa alegi pentru domeniul curieratului rapid cuvantul "plic" pentru a-ti aduce site-ul in prima pagina pe Google. Vei investi bani, vei avea vizitatori, insa lumea se intreba daca vinzi papetarie! De asemenea, daca oferi servicii doar in Bucuresti, nu are rost sa apara anunturile si unui vizitator din Cluj.
 
Facand o comparatie, SEO este o strategie pe termen lung, bun la notorietatea companiei, iar Adwords este strategia pe termen scurt si mediu cu rezultate imediate la care platesti per click.
 
 
Bogdan Niculi, www.concept24.ro
Google AdWords Certified Professional
 
Autor: Bogdan Niculi


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016