Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google+ pentru companii: 3 motive pentru care merita sa o folositi

Tags: google, utilizare google plus, companii, pagini google+

In urma cu doar o luna de zile, reteaua de socializare a Google isi deshidea bratele si paginile inclusiv pentru companii. Lansarea Branded Pages a dat practic unda verde brandurilor sa-si creeze pagini de promovare pe platforma Google+.
Dar cand exista deja Facebook si Twitter, de ce ar mai avea nevoie companiile de Google+? Analizand opiniile expertilor in materie, agentia Reuters a identificat 3 motive cat se poate de pertinente.
1. Conexiunile
Peste 1 miliard de persoane utilizeaza motorul Google pentru a cauta informatii in fiecare luna, iar cu ajutorul lui Google+ companiile au practic acces la tot acest trafic urias. Asta pentru ca paginile Google+ apar in rezultatele cautarilor pe motorul Google.   
De asemenea, site-ul a lansat recent o optiune numita „Direct Connect”, astfel incat utilizatorii care tasteaza „+” in fata numelui unei companii in campul de cautare al Google vor fi conectati direct la pagina Google+ a companiei respective.
Totodata, utilizatorii care detin un profil pe reteaua de socializare pot recomanda o companie prin accesarea butonului „+1”, o pot include in cercurile lor sau pot discuta cu angajatii companiei utilizand optiunea „Hangouts”.
2. Colaborarile
Optiunea „Hangouts” este insa mai mult decat o modalitate de a face video chat. Aceasta permite angajatilor sa distribuie fisiere Google Docs in timp real. In plus, „Hangouts” poate fi utilizat pe post de tabla virtuala pentru un brainstorming, de exemplu.
Dar si clientii pot colabora cu ajutorul acestei optiuni. Companiile pot initia si gazdui discutii cu fanii privind produsele si serviciile pe care le ofera.
  3. Cercurile
„Cercurile” Google+ permit utilizatorilor sa aleaga ce posturi sunt distribuite unui grup anume de fani, acest lucru fiind de mare ajutor companiilor care doresc sa transmita mesaje in functie de anumite caracteristici demografice ale publicului tinta, indiferent ca este vorba despre varsta, sex sau localitatea de domiciliu.
Una peste alta insa, trebuie avut in vedere faptul ca Google+ pentru companii se afla inca in plina dezvoltare. Criticii vorbesc despre necesitatea realizarii unor optiuni mai prietenoase si mai utile brandurilor, precum si a unor URL-uri personalizate.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0