Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Moduri eficiente de promovare a brandului pe Pinterest

Tags: pinterest, promovare brand, creativitate, pin-uri

Cea mai in voga retea sociala a momentului, Pinterest, se dovedeste a fi un instrument deosebit de atractiv si de util pentru promovarea brandului personal, numeroase posibilitati fiind inca neexplorate.
Date fiind informatiile disponibile pana in prezent, este foarte probabil ca succesul site-ului Pinterest sa nu fie unul trecator, ci sa dainuie si in viitor. Conform unui studiu recent, reteaua de socializare a crescut cu 150% in luna ianuarie, multe companii si bloguri raportand cresteri semnificative de trafic, multumita noului canal social media.
 
Iata cateva moduri utile prin care puteti utiliza Pinterest pentru promovarea brandului:
 
1. Expuneti-va lucrarile. Fie ca sunteti fotograf, bucatar, blogger, sau aveti o afaceri cu flori de apartament, Pinterest este locul ideal in care va puteti expune lucrarile publicului larg. Aici va puteti face cunoscute operele, impartindu-le in categorii specifice, vizibilitatea brandului crescand astfel simtitor de mult.
 
2. Dati dovada de spirit creativ si inovativ. Chiar daca nu va prezentati propriile lucrari, Pinterest va poate ajuta sa va exprimati creativitatea, prin modul in care aduceti laolalta mai multe elemente pe panourile personale, fiind de asemenea extrem de eficient atunci cand doriti sa va demonstrati spiritul inovativ.
 
3. Creati si actualizati o lista de lecturi. Daca doriti sa transmiteti un mesaj clar cu privire la pasiunile si aspiratiile dumneavoastra, puteti crea o lista de lecturi, ce poate include atat cartile dumneavoastra preferate, cat si operele proprii, in cazul in care sunteti scriitor, de exemplu. Pinterest va pune la dispozitie initial propriul panou “Books Worth Reading” (Carti ce merita citite), dedicat special cartilor.
 
4. Creati un panou generat de utilizatori. Pentru a va creste cu adevarat credibilitatea brandului, trebuie sa demonstrati ca va pasa cu adevarat de parerile si nevoile clientilor/ persoanelor care va urmaresc pe Pinterest. Cea mai buna metoda este crearea unui panou special, unde acestia pot contribui liber cu propriile "pin-uri", exprimandu-si astfel dorintele, preferintele sau punctele de vedere.
 
5. Pin-uiti-va CV-ul – in special daca este unul creativ. Pinterest se poate dovedi a fi un mijloc de a va face cunoscut pentru posibili angajatori sau clienti, mai ales daca CV-ul dumneavoastra este unul atractiv din punct de vedere vizual. Asadar, creati-va un CV vizual pe care sa il expuneti pe Pinterest.
 
6. Pin-uiti fara oprire! Avand in vedere ca Pinterest este site-ul social media cu cea mai mare crestere inregistrata intr-un timp atat de scurt, este in interesul dvs. sa fiti cat mai prezent aici. Fiti la curent cu noile tendinte, pin-uiti tot ceea ce va place, repin-uiti imaginile indragite, urmariti cat mai multe companii din aceeasi arie de activitate si imprieteniti-va cu cat mai multi potentiali clienti. Nu pierdeti timpul, fiti activi pe Pinterest cat mai devreme posibil, pentru a nu ramane in urma si a regreta ulterior.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016