Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Postarile din social media: 4 principii de baza
Tags: social media, retele de socializare, call-to-action, continut, distribuire, like, stil propriu
Cum ar trebui sa arate continutul postat de un brand pe canalele social media? Iata cateva recomandari utile:
Cum ar trebui sa arate continutul postat de un brand pe canalele social media? Iata cateva recomandari utile:
Continutul mai scurt este intotdeauna preferat pe retelele de socializare. Cu cat acesta este mai digerabil, cu atat va fi mai citit si distribuit mai departe. In primul rand, actualizarile de stare nu trebuie sa fie in niciun caz lungi, deoarece isi pierd din impact.
Daca esti atent, vei descoperi ca de multe ori folosesti cuvinte de umplutura care sunt inutile si care pot fi eliminate cu usurinta. Orice ai face, evita postarile stufoase si greoaie.
2. Personalizeaza-ti continutul
Adopta un stil propriu, personalizat. Fie ca este usor umoristic, fie ca este mai serios, acesta trebuie pastrat pe tot parcursul interactiunilor online si sa se potriveasca imaginii generale a brandului. Daca vei adopta un stil propriu, vei avea un impact mai mare asupra vizitatorilor si acestia se vor simti mai apropiati de brand.
3. Aeriseste continutul
Nu face greseala de a inghesui prea mult continut laolalta. Foloseste mai multe spatii intre randuri atunci cand postezi ceva pe retelele de socializare, astfel incat mesajul sa fie mai usor de citit. Acest aspect este esential, indeosebi atunci cand le ceri fanilor sa faca ceva (call-to-action).
4. Solicita un call-to-action
Inainte sa postezi o actualizare, intreaba-te care este scopul principal al acesteia. Doresti sa atragi mai multi vizitatori pe site, sa primesti like-uri, comentarii sau sa ti se distribuie continutul? Indiferent de scop, solicita o actiune din partea cititorilor:
"Da like daca…"
"Spune-ne opinia ta…"
"Lasa-ne un comentariu cu privire la…"
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Reclama zilei: Rebranduirea lui Abercrombie & Fitch
Strategia folosita de Ikea Norvegia pentru a-si creste vanzarile
23 de orase europene sunt in top 100 destinatii globale de outsourcing
Exista si brand-uri carora nu le pasa de consumatori
Ultimele articole
4 idei de joburi perfecte pentru persoanele creative
Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”
Tipuri de servicii pe care le poti externaliza fara emotii
YOXO - cum sa mixezi campaniile de performance si impactul influencerilor pentru scalare