Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reteaua LinkedIn: Cum sa va folositi de ea pentru a atrage noi clienti

Tags: linkedin, trucuri, trafic website, companii, noi clienti

Fiind o retea profesionala, LinkedIn este mediul perfect de comunicare social media mai ales pentru companiile B2B. In Romania, reteaua are peste 600.000 de utilizatori, cu alte cuvinte exista suficient public tinta pentru companiile care ofera produse si servicii altor companii. Cum puteti atrage insa mai multi clienti? Folosindu-va de ea pentru a-i aduce pe website-ul propriu.
Cresterea traficului pe website-ul corporate este de fapt obiectivul principal, insa nu singurul. Interactionand pe pagina LinkedIn puteti de asemenea lua legatura cu noi furnizori si va puteti cunoaste mai bine consumatorii.
 
Ar fi cam 7 modalitati prin care puteti creste traficul site-ului vostru utilizand reteaua LinkedIn, potrivit marketingprofs.com.
 
1. Creati un profil „beton”. Nu e nevoie de cine stie ce studii pentru a realiza ca ochiul uman este atras de lucruri frumoase, bine realizate. Asadar, cu cat profilul vostru este mai atractiv, cu atat veti parea mai profesionisti in ochii audientei si cu atat oamenii vor fi mai interesati sa afle mai multe de pe site-ul companiei.
 
2. Cresteti numarul de conexiuni. Un profil de business bine realizat aduce multe conexiuni de „prim rang” – acele conexiuni rezultate in urma acceptarii unei persoane ca prieten. Cu cat numarul conexiunilor de prim rang este mai mare, cu atat traficul pe site-ul vostru va creste. Telul initial ar fi sa aveti cel putin 500 de conexiuni.
 
3. Updatati-va des statusul. Activitatea pe LinledIn influenteaza in mod direct traficul pe care aceasta il aduce pe site-ul vostru. Cu cat postati mai des, cu atat cresc sansele ca cei din retea sa va vada mesajele si sa interactioneze cu ele. Incercati sa va postati cel putin o data sau de doua ori pe zi.
 
4. Alaturati-va grupurilor targetate. Unul dintre cele mai bune locuri unde puteti distribui mesaje sau link-uri il constituie grupurile din retea. Identificati acele grupuri profesionale care se potrivesc domeniului vostru de activitate. Unele grupuri de pe LinkedIn au peste 500.000 de membri, asadar o audienta foarte larga si destul de segmentata.
 
5. Creati propriul vostru grup. Crearea unui grup profesional pe LinkedIn este foarte importanta pentru orice antreprenor. Acest lucru va permite sa creati in jurul vostru o audienta importanta careia sa ii transmiteti mesaje targetate cu frecventa saptamanala. Mesajele insa nu se refera doar la oferte si promotii, ci la articole si informatii de interes pentru membrii grupului.
 
6. Personalizati-va link-urile. Nu postati link-uri si atat, ci in asociere cu mesaje care sa ii indemne pe cei care va urmaresc sa de-a click pentru a afla mai multe.
 
7. Folositi aplicatia pentru blog. Adaugati profilului vostru aplicatia de blog disponibila pe LinkedIn. Aceasta afiseaza cele mai recente articole publicate pe blogul companiei direct pe profilul vostru LinkedIn. Acest lucru le va oferi vizitatorilor un motiv in plus sa citeasca articolele de pe site.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016