Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trucuri care se traduc prin succesul afacerii

Tags: social blogging, afacere, retele de socialiezare, blog, oameni

Retelele de socializare. Corporatiile mari, dar si companiile mai mici, pana si consultantii independenti folosesc Twitter, LinkedIn si Facebook pentru a face afaceri. E o modaliatte excelenta de a promova un produs sau serviciu. Creste gradul de loialitate fata de acestea si atrage clienti.
Companiile cauta acum modalitati noi prin care sa scoata cat mai mult din social media. Urmatoarea frontiera este social blogging. Este vorba de o metoda de comunicare pentru oamenii carora le place sa fie la curent cu activitatile zilnice ale celuilat si care au interese comune. Acest lucru se face prin actualizari constante care includ text, poze, fisiere audio sau video.
 
In general, vrem sa folosim media sociale pentru a creste vizibilitatea, pentru a ne creste rangul pe motoarele de cautare si pentru a directiona mai mult trafic pe site-ul companiei, ceea ce echivaleaza cu o sansa mult mai mare de a creste vanzarile si afacerea in sine. Social blogging este un alt instrument ce trebuie adaugat trusei strategice de social media. 
 
Social media, fie ca vorbim despre weblogging, microblogging (adica Twitter) sau actualizari ale statutului este un alt fel de marketing. Nu se refera la prezentarea promotionala a produsului sau serviciului. Se refera in schimb la generarea interesului si la a le da celor interesati ultimele noutati. Un blog de socializare este o forma sau o combinatie de microbloguri (de postari scurte) sau de actualizari de status (ca pe Facebook). Utilizatori posteaza continut, cum ar fi propozitii scurte, imagini sau link-uri video catre grupuri mari de prieteni, fani sau colegi. Ca si in cazul weblogging-ului traditional, utilizatorii pot scrie mesaje pe teme ce variaza de la "ce fac acum" la "cel mai bun loc unde sa mananci sushi". Aceste mesaje pot fi transmise prin postari directe, mesaje pe telefon sau e-mail.
 
Afacerile pot folosi conceptul de social blogging pentru a oferi stiri la minut despre produse si servicii, si nu numai. Este o forma eficienta de comunicare pentru a ajunge la mase largi de consumatori si asociati, instantaneu, pentru a afla care le sunt nevoile. Cei care sunt abonati la contul companiei nu trebuie doar distrati, ci si implicati in discutii despre marca. Dialog, nu monolog.
 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016