Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 greseli pe care le faci fara sa iti dai seama in timpul unui interviu

Tags: interviu de angajare, greseli la interviu, conversatie normala, raspunsuri irelevante

Este extrem de usor sa ruinezi un interviu. Daca recrutorul incepe sa numere de cate ori a cascat, un lucru este cert. Vei pierde jobul pentru care candidezi, indiferent de cat esti tu de pregatit.
Te intrebi care sunt greselile pe care poti sa le faci in timpul unui interviu care te pot costa locul de munca? Sau cum poti sa menti o discutie interesanta pastrand totusi un ton profesional?

Uite cum poti sa intinzi la maximum nervii recrutorului si sa transformi interviul in cea mai plictisitoare intalnire posibila:

1. Incepe cu o introducere lunga

Este adevarat, atat in cazul unei prime intalniri, cat si in cazul unui interviu: prima impresie conteaza! Mai mult decat atat, aceasta se formeaza imediat. Poti atrage atentia recrutorului daca vei scoate in evidenta bunele tale maniere si energia ta pozitiva, insa de asemenea il poti plictisi si enerva inca de la inceput daca va simti o strangere de mana apatica si un salut rostit foarte incet. Asta inseamna ca trebuie sa fii sigur pe tine atunci cand intri in birou si te prezinti, trebuie sa ai un aspect ingrijit si sa arati un entuziasm sincer pentru companie.

2. Incerci sa tratezi interviul ca pe o conversatie normala, insa dai gres

Recrutorii in general urasc momentele in care discutiile pe care le poarta cu cei din jur se transforma in ceva asemanator unui interogatoriu al SRI. De asemenea, interesul lor fata de tine va scadea rapid daca vei crea pauze mari intre intrebarea lor si raspunsul tau sau daca vei raspunde ca un papagal, fara sa asculti ce ti se cere de fapt.

3. Vorbesti fara energie

Atunci cand iti ia cateva minute sa duci o fraza pana la capat si faci pauze lungi, ca si cum ai pune virgule intre cuvinte, vei deveni absolut neinteresant. Modul tau de a gandi, vocabularul si tonul vocii reflecta atitudinea ta fata de jobul respectiv. Asta nu inseamna ca trebuie sa vorbesti de parca ai tine un discurs important in fata unui public numeros. Trebuie doar sa eviti sa vorbesti cu o voce monotona, sa folosesti cuvinte de umplutura si sa stai pe scaun ca o statuie.

4. Nu oferi raspunsuri lungi si irelevante

Nu poti ambala un raspuns gresit intr-un pachet de informatii irelevante. Daca vei vorbi prea mult, de asemenea este gresit, pentru ca vei arata ca esti nervos sau agitat. Este in regula in schimb sa faci o mica pauza dupa ce primesti o intrebare, pana sa oferi raspunsul, insa ai grija ca atunci cand deschizi gura, raspunsul tau sa fie scurt si la obiect. 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016