Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 greseli fatale de marketing ce trebuie evitate

Tags: marketing, greseli, sondaje, clienti, studii de piata

O campanie de marketing eficienta va permite sa gasiti clientii potriviti si incurajeaza oamnii sa vorbeasca si altora despre produsele, serviciile si compania dvs. Exista insa anumite greseli de marketing care va pot costa scump pe termen lung. Urmatoarele cinci greseli fatale sunt intalnite frecvent in marketing, insa este de datoria dvs. sa le evitati in viitor.
Iata care sunt cele mai grave greseli pe care le puteti face in marketing:
 
1. Lipsa studiilor de piata, a sondajelor si a testelor
Fiecare efort de marketing trebuie masurat prin efectuarea de teste si studii de piata. Nu trebuie sa ghiciti cand vine vorba de ce isi doreste potentialul client. Determinarea eficientei anumitor preturi, oferte, ambalaje sau mesaje de marketing este esentiala.
 
2. Pozitionarea gresita pe piata si lipsa unei piete tinta
Daca nu stiti cui va adresati, nu aveti cum sa va vindeti eficient produsele si serviciile. Determinati piata tinta si oferiti-le oamenilor beneficii. Descoperiti ce probleme au oamenii si cum pot produsele sau serviciile dvs. sa le rezolve aceste probleme. Repozitionati-va pe piata astfel incat sa oferiti beneficii si solutii.
 
3. Lipsa unei propuneri unice de vanzare
Daca nu aveti o propunere unica de vanzare, nu va puteti deosebi de competitie. Aceasta propunere este esentiala si trebuie inclusa in absolut toate materialele de marketing. Propunerea unica de vanzare reprezinta acele beneficii care va situeaza deasupra competitiei, fara de care nu puteti convinge potentialii clienti sa va cumpere produsele sau serviciile. Nu puteti face marketing fara o propunere unica de vanzare!
 
4. Nefidelizarea clientilor deja existenti
Atunci cand concepeti materialele de marketing, nu uitati niciodata faptul ca 80% din profit provine de la clientii deja existenti si doar 20% este generat de clientii noi. A nu fideliza clientii existenti este una din cele mai grave greseli de marketing, care va poate aduce falimentul. Va va costa de 5 ori mai mult sa vindeti un produs unui client nou decat sa il vindeti unui client deja existent.
 
5. Neluarea in considerare a nevoilor clientilor potentiali
Stiti cu adevarat ce isi doresc clientii potentiali si care sunt nevoile acestora? In cazul in care raspunsul este nu, atunci va trebui sa va faceti temele. Aflati care sunt nevoile si dorintele clientilor pentru a sti ce fel de beneficii sa le vindeti si ce fel de mesaje de marketing sa le adresati. Nu considerati niciodata ca toti clientii potentiali au aceleasi nevoi. Descoperiti care sunt nevoile specifice ale pietei dvs. tinta. Apoi, incercati sa oferiti clientilor ceva nemaiintalnit, beneficii pe care nu le gasesc la concurenta.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016