Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum putem sa devenim virali

Tags: marketing viral, continut viral, prieteni, facebook, google+,

La cat de mult succes ne putem astepta prin intarirea canalelor de marketing viral? Va ajunge continutul propriu (produse, servicii etc.) sa fie distribuit in toata tara/ lumea in timp record datorita marketing-ului viral? Sau dureaza mai mult? Care sunt trucurile care fac un continut viral?
Nu se stie exact ce va face piata cand da peste un continut viral. Care sunt caracteristicile acestuia? Intrebarea este legitima, deoarece piata a vazut nenumarate produse grozave care nu au atras deloc atentia si unele ingrozitoare care au fost vizualizate de milioane de ori. De ce?
 
Unul dintre factorii determinanti este “plantarea semintei". Ideea este sa ne asiguram ca suficienti prieteni si colegi ne distribuie continutul cand il lansam. Daca avem multi prieteni activi pe Facebook, Twitter, LinkedIn si Google+, e bine sa-i rugam sa "raspandeasca" vestea. 
 
Nu trebuie sa uitam ca postarile la orele de varf nu atrag multa zarva. Trebuie sa postam cand e mai multa liniste in mediul online de socializare, cum ar fi week-end-urile sau orice alte perioade in care competitia poate fi prinsa cu garda jos.
 
Pe de alta parte, este bine sa folosim un limbaj simplu, accesibil. Daca si un elev de gimnaziu il poate intelege, mai multi oameni vor distribui continutul. In plus, un continut cu informatii atractive, care arata bine, atrage implicare. 
 
Cat dureaza pana la atingerea viralitatii, pana devenim contagiosi? Depinde de factorii de mai sus si de conditia ca articolul de continut vizat sa aiba acel ceva ce ramane in mintea privitorilor. 
 
In functie de "samanta" sadita la inceputul campaniei, poate dura mai mult sau mai putin. Este important sa avem si factori de influenta care ajuta la raspandirea "evangheliei". Abia atunci putem conta pe un grad decent de implicare virala. 

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0