Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa ai succes folosind marketingul viral

Tags: marketing viral, strategii de marketing, servicii gratuie, recompense

Implementarea unei strategii eficiente de marketing viral este modul prin care iti poti face cunoscut brandul. Marketingul viral sau marketingul "din gura in gura" este cea mai eficienta metoda prin care sa asiguri succesul afacerii tale. Cum poti implementa insa o astfel de strategie?
De cele mai multe ori, o campanie de marketing viral este propagata prin intermediul retelelor sociale si comunitatilor online precum Facebook, Twitter, LinkedIn, Flickr, Pinterest, sau Digg. Folosind informatiile gasite aici, poti stabili de ce anume are nevoie piata ta tinta. Iata cateva tehnici de dezvoltare a unei strategii eficiente:
 
1.      Ofera servicii si produse gratuite
Oamenilor le place la nebunie sa primeasca lucruri gratis. Ideea este sa le atragi atentia cu produse si servicii gratuite, pentru ca apoi sa le vinzi intregul pachet. Chiar daca respectivul client nu iti va cumpara produsele, vei primi totusi un feedback pozitiv de la acesta ca urmare a faptului ca i-ai oferit ceva gratis.
 
2.      Usureaza-le oamenilor munca
Oamenilor trebuie sa le fie usor sa ajunga la cadourile oferite. Daca ii fortezi sa dea multe click-uri si sa completeze chestionare pentru a primi produsele gratuite, probabil ca cei mai multi nu se vor sinchisi. Fa in asa fel incat micile cadouri sa fie usor accesibile oamenilor. Prin intermediul newsletterelor, de exemplu, le poti oferi oamenilor informatii utile gratuite, pe care acestia le pot impartasi la randul lor prietenilor.
 
3.      Ofera recompense
Poti oferi mici recompense celor care distribuie mai departe informatiile pe care tu le faci disponibile gratuit. Daca primesti un client nou printr-o recomandare, recompenseaza-l pe cel care te-a recomandat pentru a-l incuraja sa o faca in continuare. Multe companii ofera recompense pentru clientii noi dobanditi prin recomandari. Daca inveti cum sa-ti pastrezi clientii multumiti, acestia vor continua sa te voreasca de bine, contribuind astfel la succesul campaniei tale de marketing viral.
 
4.      Ofera mereu continut interesant
Nimeni nu vrea sa primeasca lucruri inutile, toti vor sa primeasca ceva folositor, care sa le aduca beneficii. Daca pierzi timpul oferind lucruri inutile, afacarea ta va fi puternic afectata.  Mai bine gandeste-te ce anume isi doresc oamenii mai mult si mai mult, in loc sa pierzi vremea cu materiale nefolositoare. Pentru a-ti face o idee despre dorintele consumatorilor, viziteaza forumurile si retelele de socializare. Vezi despre ce vorbesc celelalte companii din industrie si ce fel de intrebari sunt adresate. Foloseste apoi aceste idei pentru a dezvolta o strategie de marketing viral care sa intereseze publicul tau tinta.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0